21 تا 23 مرداد در اصفهان صورت می‌گیرد:
اولین دوره مسابقات قرآنی بیان ویژه نوجوانان سراسر کشور به همت موسسه قرآنی بینه و با همکاری شهرداری اصفهان از 21 تا 23 مرداد در اصفهان برگزار می‌شود .
کد خبر: ۲۷۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 09 August 2016
در این مسابقات که برای اولین بار در سطح نوجوانان برگزار می شود، نوجوانان در بخش های مختلفی همچون قرائت، ترتیل، اذان، فرازخوانی و تواشیح در مرحله نهایی به رقابت خواهند پرداخت.
در مرحله مقدماتی این مسابقات که بیش از دو هزار نفر در آن شرکت کرده بودند، 500 نفر با کسب بیشترین امتیاز موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.
بخش ویژه این مسابقات، بخش هنری بوده که اسامی برگزیدگان نهایی آن نیز اعلام شده و قرار است علاوه بر تقدیر در مراسم اختتامیه و حضور در اصفهان نمایشگاهی از آثار برگزیدگان در سالن های برگزاری مراسم برپا شود.
اساتید برجسته ای همچون ستوده نیا، شاهمیوه، نجاریان، گلبان و عنایتی مقدم از اصفهان، دولتی، حشمتی، امام جمعه، عباسی و ابوالقاسمی از تهران، لطفی نیا از گیلان، محمدپور از اردبیل و سادات فاطمی از خراسان رضوی در مرحله نهایی به داوری رقابت میان این نوجوانان می نشینند.
مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز پنج شنبه 21 مرداد از ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اهل البیت برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان بعد از مراسم افتتاحیه تا ظهر روز شنبه 23 مرداد به رقابت خواهند پرداخت.
از نکته های جالب این مسابقات برگزاری مراسم اختتامیه در میدان امام(ره) اصفهان خواهد بود که عموم مردم نیز می توانند در این مراسم بزرگ که همراه با اهدای جایزه برای حضار است شرکت کنند. این مراسم همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) از ساعت 20:30 در این مکان برپا خواهد شد./


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار