مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این استان هم اکنون رتبه مطلوبی در ورزش تنیس روی میز ندارد.
کد خبر: ۲۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 25 April 2015

به گزارش مهر، ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی تنیس روی میز تصریح کرد: در سال ۹۲ اردبیل آخرین استان در رتبه بندی تنیس روی میز بوده و متاسفانه در سال گذشته نیز وضعیت این ورزش بهبود نیافته است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ شهرستان ۳۳۶ ورزشکار سازمان یافته تنیس داریم، اضافه کرد: از این تعداد ۲۱۰ نفر در استان اردبیل است و متاسفانه در ۹ شهرستان فقط ۱۲۶ ورزشکار تنیس داریم که به منزله عدم فعالیت این ورزش است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان توسعه کمی و کیفی این رشته ورزشی را خواستار شد و  گفت: هر چند تنیس در اغلب مدارس و دانشگاه های استان دایر است، اما وضعیت مطلوبی ندارد.

بهتاج با انتقاد از ضعف تعامل هیئت تنیس با آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: ما قویا فعالیت این هیئت را رصد خواهیم کرد و اینطور نیست که با برگزاری مجمع کلید هیئت به رئیس داده شده و نظارت سلب شود.

وی در خصوص روند برگزاری انتخابات  رئیس هیئت تنیس، اضافه کرد: با وجود اینکه کاندیدای خاصی برای من سفارش شده بود، بنده تحت تاثیر این سفارشات قرار نگرفتم و حتی از فرد منتخب کار نیز خواهم خواست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان عدم رای دهی برخی در این مجمع را نفع خودی و گروهی و نه انتفاع تنیس توصیف کرد و گفت: چنین رفتار هایی صحیح نیست و تاکید ورزش و جوانان توجه تمامی گروه ها به خود ورزش و نه نفع گروه خاص است.

وی در خصوص اعلام برنامه یکی از کاندیداها در روز انتخابات، گفت: اعلام برنامه باید پیش از این صورت می گرفت تا اعضا با مطالعه حضور یابند.

این مسئول علت انصراف یکی از کاندیداها را سلب اجازه از سوی استانداری به دلیل شرکت در انتخابات عنوان کرد و افزود: هدف کار برای هیئت است و مسئولیت رئیس جدید هیئت خطیر خواهد بود.

بهتاج از دبیر فدراسیون تنیس روی میز خواست در صورت ارتقا آمادگی ورزشکاران استان میزبانی یک دور رقابت در رده سنی خاص به این استان واگذار شود.

وی همچنین از تهیه میز تنیس دو شهرستان بیله سوار و پارس آباد خبر داد و گفت: طی هفته های آتی میز در اختیار این دو شهرستان قرار می گیرد.

اعلام آمادگی سه واحد تولیدی برای حمایت از تنیس

در این مراسم همچنین رئیس جدید هیئت تنیس روی میز در تشریح برنامه های پیشنهادی خود به ضرورت ارتقا دانش فنی مربیان با برگزاری کلاس های آموزشی تاکید کرد.

علی دهقانی با بیان اینکه جذب اسپانسر برای تداوم فعالیت این ورزش ضروری است از رایزنی با سه واحد تولیدی در این خصوص خبر داد.

وی افزود: واحدهای آرتا جوجه سبلان، طنین پیک سبلان و شرکت آیلین مهر رازی نماینده پارس حیات در اردبیل برای آمادگی از این رشته ورزشی اعلام آمادگی کردند.

رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان گفت: در عین حال رایزنی با آموزش و پرورش برای فعال سازی این رشته مورد توجه ما است.

دهقانی دیگر برنامه خود را جلب نظر دستگاه های متولی برای احداث میزهای بتنی در پارک ها عنوان کرد و افزود: در این میان باید به برگزاری مسابقات بین استانی نیز توجه شود.

گفتنی است در این مجمع سه کاندیدا شامل علی دهقانی، رحیم صادقیان و اصغر سید خرمی اعلام آمادگی کردند که مطابق اعلام ورزش و جوانان استان رحیم صادقیان از کاندیداتوری انصراف داد.

در نهایت بعد از رای گیری از بین ۱۶ رای ۹ نفر به علی دهقانی رای دادند و هفت رای نیز سفید اعلام شد
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار