در حین عملیات دستگیری یکی از این متهمان زنی 33 ساله، اقدام به بلع 12 بسته هروئین آماده فروش (جمعا 6گرم) کرده است.
کد خبر: ۲۷۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 09 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ علیرضا قدیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی شناسایی دو عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان توسط پلیس انتظامی ، آنان روز گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی گفت: در حین عملیات دستگیری یکی از این متهمان زنی 33 ساله، اقدام به بلع 12 بسته هروئین آماده فروش (جمعا 6گرم) کرده است.

فرمانده انتظامی چالوس افزود: بسته های هروئین بلعیده شده با استفاده از اقدامات پزشکی از معده این خرده فروش مواد مخدر خارج شد.

سرهنگ قدیمی با بیان اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیر توزیع کنندگان مواد در سطح شهرستان با رویکرد پیشگیری اجتماعی ادامه خواهد داشت ، گفت: پلیس با همکاری مردم با هرگونه نا امنی و ناهنجاری های اجتماعی برابر قانون برخورد می کند.

وی همچنین از کشف تعداد 3 هزار عدد انواع دارو و مکمل های غذایی غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این میزان کشفیات 4 میلیارد ریال براورد شده است.
فرمانده انتظامی چالوس گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و ایجاد فضایی امن اقتصادی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق طرح مقابله با قاچاق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قدیمی افزود: این نیرو ها با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت در 48 ساعت گذشته علاوه بر این مقدار دارو ، 12 کیلوگرم انواع پودر و مکمل های غذایی ، 200 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی و یک هزار و 200 توپ انواع پارچه قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گفته وی ، در جریان این عملیات ها تعدادی متهم دستگیر شدند که پرونده آنان برای سیر مراحل قضایی تحویل دادگستری شد.
برچسب ها: کشف مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار