امام جمعه ایلام گفت: حفاظت از منابع طبیعی نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت همه جانبه مردم است.
کد خبر: ۲۷۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 10 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛ "آیت الله محمدنقی لطفی"" نماينده ولي فقيه و امام جمعه ايلام، در جلسه فرهنگ عمومي كه در محل دفتر نمايندگي ولي فقيه استان ايلام برگزار گرديد

اظهار داشت: حیات و زندگی مردم در پرتو حفظ و حراست از این سرمایه های عظیم ملی است که خداوند به انسان ها ارزانی داشته است تا عامل حیات آنها باشد.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر حفاظت و حراست از این سرمایه های عظیم و خدادادی مهم و ضروری است، یادآور شد: بیشترین مساحت این استان را جنگل و مرتع تشکیل داده و به عنوان نگین زاگرس در میان سایر استان های زاگرس نشین بیشترین سهم را از عرصه های طبیعی دارد.

امام جمعه ایلام، تاکید کرد: حفاظت از منابع طبیعی و جنگل ها و مراتع این استان نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردم است حفاظت و حراست از منابع طبیعی ضرورتی اجتناب ناپذیر و یک وظیفه دینی و اسلامی است.

آیت الله لطفی با تقدیر از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ایام آتش سوزی اضافه کرد: کارکنان پر تلاش این اداره کل با مدیریت جهادی توانسته اند مناطق مختلف آتش سوزی را بخوبي مهار نموده و با فرهنگ سازي و اقدامات پيشگيرانه بحمدالله امسال شاهد كاهش چشمگيري در وقوع آتش سوزي در جنگل ها و مراتع بوده ايم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار