صبح امروز حدود 2 هزار نفر از کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل در اعتراض به اقدامات خریدار این مجتمع از جمله کاهش حقوق پرسنل، در محل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.
کد خبر: ۲۷۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 10 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، صبح امروز حدود 2 هزار نفر از کارگران شرکت آلومینیوم «المهدی هرمزآل» در اعتراض به اقدامات خریدار این مجتمع از جمله «کاهش حقوق پرسنل»، در محل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.
 
کارکنان این مجتمع صنعتی با تشکیل شورایی، کنترل مجموعه را به‌طور کامل به دست گرفته و از ورود عوامل و منتصبین محمد علیمحمدی جلوگیری به عمل آورده‌اند.
 
این اقدام در حالی صورت گرفته است که تاکنون حقوق و دستمزد کارگران آلومینیوم المهدی هرمزآل هنوز پرداخت نشده و برخلاف وعده مسؤولان استانی، بیش از 50 نفر از کارکنان اخراجی قرارداد مستقیم این شرکت با مخالفت خریدار به کار بازنگشته‌اند.
 
همچنین در جدیدترین اقدام محمد علیمحمدی با ارسال نامه‌ای خطاب به محمد نصوری مدیرعامل مجتمع، دستور حذف آیتم‌هایی را در فیش حقوقی پرسنل به وی ابلاغ کرد که دست کم یک سوم حقوق هر یک از کارکنان این شرکت را کاهش می‌دهد.
 
به دنبال این موضوع روز گذشته با ابلاغ دستورالعمل خریدار شرکت مبنی بر کاهش حقوق‌ و دستمزد کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل توسط محمد نصوری مدیرعامل این شرکت، تعدادی زیادی از کارگران خشمگین به سمت دفتر وی یورش بردند اما محمد نصوری پیش از رسیدن کارگران از محل کارخانه گریخته بود و دیگر به شرکت بازنگشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار