قراردادی که بستم دو ساله بود و قرار شد در صورت حضور آقای طاهری برای سال سوم نیز قابل تمدید باشد.
کد خبر: ۲۷۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 11 August 2016

به گزارش تابناک مازندران،  رامین رضائیان گفت: سه روز پیش  به باشگاه رفتیم و بعد از 6 ساعت جلسه قرارداد دو ساله ای امضا کردیم.  

▪️قرار بر این شد حدود 150 میلیون کمتر نسبت به فصل گذشته از باشگاه دریافت کنم و قراردادم را تمدید کنم که آن را پذیرفتم و امضا کردم.
▪️بعد از اینکه در جلسه با برانکو در محل تمرین این تیم شرکت کردم گفتم شما به گردن بنده حق دارید و یک سال زحمت کشیدید و مدیون شما هستم و امیدوارم به من لطف کنید و ببخشید   
▪️ برانکو گفت در صورتی که به تیم برگردم حداقل 6-7  مسابقه مرا بازی نمی دهند که گفتم حاضرم سکونشین شوم اما مرا ببخشید.  

▪️من با تمام وجودم پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس را قبول کردم و آن را امضا کردم چون خواسته ام نیز بازگشت به این تیم بود.  
▪️قراردادی که بستم دو ساله بود و قرار شد در صورت حضور آقای طاهری برای سال سوم نیز قابل تمدید باشد.   
▪️من میخواستم برگردم و همه چیز را جبران کنم اما اکنون سرمربی تیم می گوید که نمی شود و مشکلی نیست و مسلما تصمیم گیرنده اوست.  
▪️  قول می دهم طوری بازی کنم و عملکردم به گونه ای باشد که فصل آینده نیز در صورتی که پرسپولیس مرا بخواهد بتوانم بازگردم.

▪️آقای ترکاشوند و طاهری تلاش زیادی کردند و می خواستند لیست را خالی کنند و اعلام کردند تمام تلاش شان را در این باره خواهند کرد. حتی گفتند اگر برای فسخ قرارداد نیاز مالی باشد از من نیز کمک می گیرند و برانکو نیز حاضر بود از لیست خارجی بازیکنی را خارج کند.
 ▪️ فردای  جلسه ای که در محل تمرین داشتیم و بعد از جلسه با کمیته فنی اما حرف دیگری زدند و گفتند رامین را نمی خواهیم. انتظار داشتم همانطور که مهدی را بخشیدند مرا نیز ببخشند.   
 ▪️ از آقای پروین خواستم که به آقای طاهری بگویند و ضمن وساطت بگویند مشکلم را حل کنند تا آینده فوتبالم خراب نشود. ایشان نیز لطف کردند.  
 ▪️  قراردادی دوساله با پرسپولیس تمدید کردم و تمام تلاشم را برای اینکه به باشگاه ثابت کنم می خواهم در این تیم بمانم و جبران کنم در آن لحاظ کردم.  
 ▪️ طبق قراردادی که 3 روز پیش امضا کردیم و اکنون که برانکو تو را نمی خواهد، دو راه حل داریم؛ اول اینکه به طور قرضی به تیمی یا تو می خواهی یا نظر ماست بروی یا اینکه خسارت این قرارداد را بدهی
 ▪️من گفتم 3 روز پیش قرارداد را بستم که در پرسپولیس بازی کنم نه اینکه اینطور شود. بعد از آن آقای پروین زنگ زدند گفتند این بچه را اذیت نکنید. نمی توانم با توجه به شرایطم و اینکه می خواهم در تیم ملی و در جام جهانی باشم این ریسک را انجام دهم که آقای طاهری عصبانی شدند و قراردادم را پاره کردند

  ▪️با توجه به شرایطی که بعد از اعلام آقای برانکو شد و اینکه باشگاه قصد داشت مرا قرضی بدهند با توجه به شرایطم در تیم ملی و در سال جام جهانی مخالفت کردم و آقای طاهری نیز عصبانی شدند و هیچ گله ای از ایشان ندارم و لطف ایشان همیشه به من بوده است.
. ▪️ این تیم است که می ماند و بازیکن می آید و می رود و همیشه باید احترام به تیم و هواداران آن حفظ شود و تا همیشه هوادار این تیم خواهم بود.

  ▪️حاضر بودم یک نیم فصل بیرون بمانم اما مشکل ما نیم فصل نبود و آقای ترکاشوند به دوست صمیمی برانکو گفتند ما یک بازیکن از لیست خارج می کنیم که آقای برانکو اوکی دهند اما اینطور نشد.
 ▪️ چقدر خوشحال بودم با پدرم و علی پروین و حاج حسین هدایتی قرارداد دو ساله با این تیم بستم. علت اینکه همان روز که قراداد داخلی بستم رسانه ای نشد این بود که شخص آقای طاهری آن را خواسته بودند.
▪️ از عذرخواهی های چند باره تا قبول تمام شروط آنها برای تمدید قرارداد. این ها نشان می دهد من می خواستم به پرسپولیس برگردم و همه چیز را جبران کنم و اینطور نبوده که من نخواسته باشم.
 ▪️من باید دیگر چه می کردم؟ قرارداد دوساله تمدید کردم، مبلغ قراردادم کسر شد، قرار شد بخشی از فسخ بازیکن را بدهم و عذرخواهی و نیمکت نشینی و سکونشینی و ... را نیز قبول کردم، واقعا دیگر باید چه می کردم؟  
  ▪️از آقایان علی کریمی، علی پروین و حاج حسین هدایتی بپرسید با چه شرایطی می خواستم در پرسپولیس بمانم و همه آنها شاهد ریز به ریز این ماجرا هستند.
▪️ از هواداران تیم تشکر ویژه ای کنم که حامی بزرگ بنده بودند و امیدوارم روزی فرصت بیابم و لطف آنها را جبران کنم.

▪️ قول می دهم سال بعد اگر مرا خواستند با کمال میل و افتخار پیراهن این تیم را برتن کنم و عشقم به پرسپولیس را ثابت کنم  
 ▪️برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و تمام هواداران بار دیگر خواهش می کنم پشت آقای برانکو را به هیچ وجه خالی نکنند و همچنین باشگاه و مدیران آن را.
برچسب ها: رامین رضائیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار