رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام گفت: سه‌ماهه اول سال 95 گشت‌های مشترک بهداشت با دیگر ادارات بیش از15تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته کشف و معدوم‌سازی شد.
کد خبر: ۲۷۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 13 August 2016
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام گفت: بیش از 134 مورد بازدید از آرایشگاه‌های زنانه صورت گرفته و تعداد 40 مورد اخطاریه نیز برای صاحبان آنان صادرشده است. 

به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر «علیرضا  شریفی»  اظهار کرد: در سطح شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت غذایی بیش از 78 نفر متخلف در عرصه تولید، عرضه و توزیع مواد غذایی، مراکز پخت‌وپز نان، آرایشگاه‌های زنانه و .. داشته‌ایم که به مراجع قانونی معرفی و 36 واحد متخلف نیز پلمپ شده‌اند.


وی با اشاره به اینکه در سه‌ماهه اول سال 95 گشت‌های مشترک بهداشت با دیگر ادارات بیش از15تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته کشف و معدوم‌سازی شد، افزود: این طرح در سطح شهر با اولویت صنوف حساس و مراکز تهیه و توزیع بامیه زولبیا، قنادی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و پروتئینی، قصابی‌ها و رستوران‌ها انجام‌گرفته است.


رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام بابیان اینکه در بازدیدها از مراکز پخت‌وپز نان در سطح شهرستان 17 مورد اخطاریه برای نانوایی‌های متخلف صادر و 10 مورد نیز از واحدها نمونه‌برداری شده است، خاطرنشان کرد: امسال سبزی‌کاری و آبیاری آن با آب آلوده و فاضلاب با همکاری و تعامل شایسته دستگاه‌ها و نهادها موردتوجه قرار گرفت و در آخرین برخورد بیش از یک هکتار سبزی آلوده تخریب شد.


شریفی در رابطه با مطب‌های خصوصی پزشکان و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهرستان ایلام افزود: در سطح شهرستان تعداد 72 مورد بازدید از مطب‌های سطح شهر ایلام انجام‌شده که برای 35 مطب اخطاریه صادرشده است.


رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام ادامه داد: بیش از 134 مورد بازدید از آرایشگاه‌های زنانه صورت گرفته و تعداد 40 مورد اخطاریه نیز برای صاحبان آنان صادرشده است.   


وی بابیان اینکه برخوردهای انجام شده با متخلفین در حوزه سلامت نتیجه همدلی دستگاه‌های مسئول و حساسیت موضوع است،  از تلاش و حمایت و پشتیبانی همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها قدردانی کرد./م



منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار