تیم ملی والیبال در چهارمین دیدار خود در رقابت های المپیک ریو به مصاف مصر رفت.
کد خبر: ۲۷۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 13 August 2016
 تیم های ملی والیبال ایران و مصر تاکنون ٨ باربه مصاف یکدیگر رفته اند که سهم ایران و مصر از پیروزی به ترتیب ۵ و ۳ برد بوده است. آخرین مسابقه این دو تیم جام جهانی ۲۰۱۵ بود. 

ست اول ٢٨ بر ٢٦ به سود ایران

تیم ملی با سعید معروف، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، مهدی مرندی، عادل غلامی و محمد موسوی بازی را آغاز کرد. دو تیم بازی بسیار نزدیکم را به نمایش گذاشتند و سایه به سایه هم بالا آمدند ایران دو اختلاف پیش افتاد و نتیجه را ١٨ بر ١٦ کرد اما بلافاصله مصری ها این اختلاف را جبران و حتی یک امتیاز هم پیش افتادند تا لوزانو درخواست تایم استراحت کند.اسپک سرعتی موسوی هر دو تیم را در امتیاز ١٩ مساوی کرد. 

موسوی که در صدر بهترین مدافعان قرار دارد در این دقایق بهتر کار کرد. اسپک مصری ها با برخورد به دست مدافعان ایران به اوت رفت. اسپک محمودی به اوت رفت ولی لوزانو درخواست بازبینی کرد که برای ایران امتیاز داشت و نتیجه ٢٣ بر ٢٢ به نفع ایران شد. مصر درخواست تایم استراحت کرد،پاس معروف و محمودی ایران را به امتیاز ٢٤ رساند. سرویس مصر به تور خورد. مهدوی بجای معروف به میدان آمد. ایران به اشتباه توپ را به اوت زِد. خطای تور از مصری ها نتیجه را ٢٦ بر ٢٥ به نفع ایران کرد. توپ مصر با برخورد به دفاع ایران به اوت رفت. بعد از چند رفت و برگشت اسپک عادل در زمین مصر خوابید. میلاد باز هم امتیاز کسب کرد تا ست اول ٢٨ بر ٢٦ به نفع ایران شود.

ست دوم ٢٥ بر ٢٣ به سود ایران

اولین امتیاز برای ایران توسط خود مصری ها بدست آمد و اسپک انها به اوت رفت. اسپک میلاد با برخورد به دفاع مصر در زمین ایران خوابید. میلاد برای ایران امتیاز آوری کرد تا نتیجه ٥ بر ٣ شود. احمد موسی برای مصر امتیاز ٤ را کسب کرد . مصری ها در نتیجه ٥ مساوی کردند،اسپک شهرام محمودی هر دو تیم در امتیاز ٩ مساوی شدند. مصر دو امتیاز پشت سر هم گرفت تا نتیجه ١١ بر ٩ پیش افتاد تا لوزانو درخواست تایم استراحت کند.

اسپک فرهاد قائمی، خطا از بازیکنان مصر دو تیم را در امتیاز ١١ مساوی کرد. اسپک سرعتی موسوی، بعد از یک رفت و برگشت میلاد امتیاز گرفت. شهرام محمودی امتیاز گرفت و به نظر رسید که معروف از ناحیه انگشت مصدوم شد. در نتیجه ١٤ بر ١٢ به نفع ایران کادر فنی مصر درخواست تایم کرد.

سرویس موسوی به تور خورد. جای خالی از عادل غلامی، در ادامه تک دفاع غلامی ایران را ١٦ بر ١٤ پیش انداخت. بازیکن مصری در هنگام فرود آمدن اسیب دید و از زمین خارج شد. سرویس مصر به تور خورد. اسپک شهرام محمودی، اسپک احمد صالح نتیجه را ١٩ بر ١٧ کرد. فرهاد قائمی امتیاز ٢٠ را کسب کرد. مهدوی و غفور بجای معروف و محمودی به میدان آمدند. سرویس مصر به اوت رفت. 

اسپک خوب از امیر غفور نتیجه را ٢٢ بر ١٩ کرد تا مصر درخواست تایم استراحت کرد. باز هم امتیاز برای امیر غفور، دفاع خوب از شهرام محمودی ایران را به امتیاز ٢٤ رساند. پاس کوتاه معروف به غلامی ست دوم را هم ٢٥ بر ٢٣ به نفع ایران کرد.

ست سوم٢٥ بر ١٦ به سود ایران

جای خالی از معروف امتیازی نداشت. سرویس مصر به تور خورد. ایران در دریافت و دفاع در این دقایق عملکرد خوبی نداشت و هر دو تیم در امتیاز ٥ مساوی شد. پاس یکدست معروف به عبادی پور و اسپک او امتیاز ٧ را کسب کرد. پوئن مستقیم از سرویس برای میلاد، پاس کوتاه معروف و اسپک غلامی نتیجه را ٨ بر ٧ کرد. 

سرویس عادل به تور خورد. اسپک محمودی، دریافت از میلاد و اسپک هوشیارانه معروف نتیجه را ١١ بر ٨ کرد تا مصر درخواست تایم استراحت کند.

دریافت ضعیف از ایران اختلاف را یک امتیاز کرد. دفاع خوب از ایران نتیجه را ١٧ بر ١٣ کرد درخواست تایم استراحت برای مصری ها، خطای تور از مصری ها، درخواست بازبینی برای مصر امتیاز داشت. اسپک محمودی،اسپک مصر به تور خورد و در نتیجه ٢٠ بر ١٥ امیر غفور و مهدوی به میدان آمدند. دفاع خوب از موسوی، آبشار از غفور و یک سرویس دیدنی از قائمی نتیجه را ٢٣ بر ١٦ کرد. در نهایت ایران ست سوم را ٢٥ بر ١٦ شکست داد و با نتیجه ٣ بر صفر پیروز شد. /کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :