رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مشهد:
رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مشهد، با تشکر از پیش بینی بنیاد برای برنامه های مشهد 2017م با نگاه مطالبه گری، بر استفاده از فضای این کنگره ها برای جهانی کردن پیام و حمایت از مظلومین و مقابله با استکبار جهانی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 18 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، آقای عابدینی مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی تبار رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مشهد، به تشکیل ستاد مشهد 2017م پایتخت فرهنگ اسلامی در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون برنلمه ها و ماموریت ها در 6 برنامه کلان در حوزه ایثار و شهادت در ستاد مرکزی مشخص شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران خراسان رضوی، برنامه های مدنظر را برگزاری کنگره بین المللی شهدای منا، کنگره مدافعین حرم در جهان اسلام، کنگره فجرآفرینان یا زندانیان سیاسی مسلمان انقلابی کشورهای مختلف، کنگره بین المللی شهداء در جهان اسلام، جشنواره بین المللی ورزشی ایثارگران جهان اسلام و نمایشگاه بین المللی آثار هنری برشمرد.
وی در این خصوص خواستار همکاری، مشاروه و هماهنگی با رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گردید.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی تبار از تجلیل دلاورمردی های آزادگان سرافراز تجلیل کرد و گفت: آزادگان در گمنامی، عزت انقلاب و اسلام را به رخ جهانیان کشیدند.

وی همچنین با تشریح اوضاع کنونی جهان اسلام به ویژه خیانت های برخی کشورهای عربی، لزوم استفاده از دیپلماسی تهاجمی به فرموده مقام معظم رهبری، تأکید کرد.

رئیس نمایندگی مشهد با تشکر از پیش بینی بنیاد برای برنامه های مشهد 2017م با نگاه مطالبه گری، بر استفاده از فضای این کنگره ها برای جهانی کردن پیام و حمایت از مظلومین و مقابله با استکبار جهانی تاکید کرد.
وی ضمن درخواست ارائه طرح های هر یک از برنامه های پیشنهادی، آمادگی سازمان و رایزنی های فرهنگی در سراسر جهان را برای همکاری در برگزاری هرچه باشکوهتر این کنگره ها و جشنواره ها اعلام کرد.

حجت الاسلام ملکوتی در پایان با قرائت بخش هایی از تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان و بنیاد که در سال 1388 منعقد گردیده، از جمله عرضه تولیدات فرهنگی به جامعه جهانی، برقراری تبادل آثار ایثارگران با سایر ملل، برگزاری نمایشگاهها، ترجمه کتاب، تولید فیلم و... خواستار اجرایی شدن بندهای تفاهم نامه مشترک شد.

گفتنی است، آقایان حسینی معاون فرهنگی بنیاد و عظیمی معاون نمایندگی نیز در این دیدار خواستار تشکیل جلسات کارشناسی به منظور اجرای توافقات فیمابین شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار