نماینده مردم بابل در مجلس عنوان کرد
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بابل 50 هزار هکتار زمین کشاورزی دارد، گفت: دولت برای تجهیز اراضی کشاورزی شمال کشور 85 درصد هزینه را برای افزایش بهره‌وری پرداخت کرد.
کد خبر: ۲۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 20 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسین نیاز آذری ظهر دیروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بابل اظهار کرد: از رویکردهای مهم دولت دهم اتمام پروژه‌هایی بوه که در پیوست قانون ایجاد شد که کمربندی جنوبی بابل و آبرسانی به شهرهای گروه الف از جمله آن است.
 
وی از اختصاص 38 میلیارد تومان در لایحه بودجه 95 به آبرسانی شهرهای گروه الف خبر داد و افزود: با تخصیص 35 میلیارد تومان در این حوزه همه لوله‌های مورد نیاز خریداری شد، تصفیه‌خانه آن در حال احداث و پرداخت مطالبات پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت.
 
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره با اینکه برای حمایت از بخش تولید حذف بخشنامه‌های مزاحم در دستور کار دولت قرار گرفت، تصریح کرد: معدن زغال سنگ گلیران بندپی بابل یکی از بهترین زغال سنگ موجود دنیا است که با سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توان برای جوان اشتغالزایی کرد.
 
نیاز آذری با بیان اینکه شهرستان بابل 50 هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که در کنار حفظ حوزه کشاورزی باید به توسعه آن نیز توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: دولت برای تجهیز اراضی کشاورزی شمال کشور 85 درصد هزینه را برای افزایش بهره‌وری پرداخت کرد.
 
وی ادامه داد: اجازه تغییر کاربری فرودگاه بابلسر را نمی‌‌‌دهیم و در حوزه ایجاد منطقه آزاد طرفدار ایجاد منطقه آزاد بابلسر هستیم.
 
آذری از اختصاص 150 میلیون تومان برای رانش منطقه بالف‌کلا بابل خبر داد و یادآور شد: به‌زودی عملیات اجرایی آسفالت و تعریض جاده بابلکنار در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل صندوق توسعه برای احداث مجتمع آبرسانی روستایی 72 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که 13 میلیارد تومان برای هفت مجتمع آبرسانی بابل اختصاص یافت.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار