دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران؛
کارگران مازندرانی، در حالی هفته کارگر را برگزار می‌کنند که با مشکلات زیادی مانند دریافت حقوق حداقلی مواجه اند و قادر نیستند با این مستمری ماهانه زندگی کنند.
کد خبر: ۲۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 26 April 2015
70 درصد بازنشستگان حداقل حقوق را دریافت می کنند که این حقوقها مناسب دولتی با شعار همدلی و هم زبانی نیست.

به گزارش تابناک، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در نشست استاندار با جمعی از کارگران و بازنشستگان مازندران با اعلام این مطلب  گفت: حمایت از تولید و اشتغال مثل دوران جنگ است.

نصرالله دریابیگی با بیان اینکه کارگران ایران اسلامی، در حالی هفته کارگر را برگزار می‌کنند که با مشکلات زیادی مواجه هستند، افزود: نیازمند هستیم سهمیه تسهیلات کارگران مازندران در بانک رفاه افزایش یابد.

وی با بیان این که در بخش خصوصی سازی در حق مازندران کوتاهی و اجحاف شده است افزود: خصوصی سازی به معنای حراج اموال دولت نیست.

او گفت:بیمه سلامت نباید از جیب کارگر بیچاره تامین شود زیرا تامین اجتماعی برای بیچارگان و کارگران است و صاحبان اصلی بیمه تامین اجتماعی کارگران هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگران مشکلات درمانی فراوانی دارند، ادامه داد: مجلس، نمایندگان، رئیس جمهور و ... هر تصمیمی که درباره تأمین اجتماعی می‌گیرند، امام راحل و مقام معظم رهبری را به یاد بیاورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار