معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان یزد از انجام ارزیابی‌های دوره‌ای بر هیئت‌های ورزشی استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 21 August 2016

به گزارش تابناک یزد،ابوالفضل کارگر در نشستی خبری با بیان اینکه در حال حاضر 47 هیئت ورزشی در استان یزد مشغول به کار است، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است هیئت‌های ورزشی به صورت دوره‌ای مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی عنوان کرد: بر اساس این برنامه، 14 هیئت برتر و فعال‌تر استان یزد انتخاب می‌شوند و بودجه ویژه برای ‌آنها در نظر گرفته می‌شود و پس از پایان یک دوره، دو هیئت ضعیف‌تر از این فهرست حذف و دو هیئت ورزشی فعال خارج از لیست به فهرست اضافه می‌شوند.

کارگر بیان کرد: این شیوه ارزیابی می‌تواند فضای رقابتی بسیار خوبی بین هیئت‌های ورزشی ایجاد کند و در میان هیئت‌های ورزشی ضعیف‌تر نیز تکاپو ایجاد می‌کند.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در سال‌های آینده برای 14 هیئت ورزشی برتر استان بودجه بیشتری لحاظ می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: استان یزد در حوزه آموزش توانسته رتبه نخست کشور را از آن خود کند و رشد بسیار خوبی را نیز در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

کارگر در مورد ورزشکاران سازمان‌یافته و بیمه شده استان یزد نیز اظهار داشت: طی چند سال گذشته به دلیل افزایش قیمت بیمه در زمینه بیمه ورزشکاران رشد منفی داشتیم اما این رشد امسال مثبت شده و تلاش می‌کنیم در طول سال‌های آینده نیز تعداد بیشتری از ورزشکاران را زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دهیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر 6 درصد جمعیت ورزشکاران استان یزد بیمه شده و سازمان یافته هستند که در صدد افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته هستیم.

کارگر در مورد دوچرخه‌سواری بانوان در استان یزد نیز اظهار داشت: دوچرخه‌سواری در فضاهای بسته نظیر پارک شادی برای بانوان استان منعی ندارد اما دوچرخه‌سواری در سطح شهر به دلیل فرهنگ یزد و نگاه مذهبی حاکم در این استان در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار