لحظه لحظه با سفر روحانی به اصفهان-11
تابناک: حجت الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر امروز با ایثارگران و برگزیدگان اصفهان در سالن کوثر دیدار کرد که در این مراسم به مصائب و مشکلات اصفهان پرداخت و قول حل شدن مشکلات زاینده رود و اصفهان را داد.
کد خبر: ۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸ 04 February 2015

به گزارش تابناک، حجت الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر امروز با ایثارگران و برگزیدگان اصفهان در سالن کوثر دیدار کرد.

در این مراسم، همانند دیگر مراسم های ملی و مذهبی شاه نوروزی به عنوان مجری به اجرای برنامه می پرداخت.

حدود 700 نفر از برگزیدگان استان اعم از نخبگان، اساتید دانشگاه و دانشجویان به علاوه جانبازان و ایثارگران در این مراسم حضور داشتند، البته سالن برگزاری مراسم هنوز به اندازه 300 نفر دیگر نیز جا داشت از همین رو با استفاده از دیوارهای کاذب سعی در کوچک کردن سالن کردند.

جانبازان، ایثارگران، نخبگان، اساتید دانشگاه و دانشجویان با نوشتن نامه هایی سعی داشتند مشکلات خود را به رئیس جمهور منتقل کنند.

در ابتدای این مراسم، یک پدر شهید، محمد اکبری،معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان و نازیلا انصاری پور، نخبه استان به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پیرامون مباحث مختلف استانی پرداختند.

در ابتدای ورودی سالن، خانمی ایستاده بود که می گفت پسرش با وجود معدل 19 از دانشگاه علم و صنعت تهران کار ندارند و گریه کنان خواستار دیدار با رئیس جمهور بود.

به هنگام حضور حجت السلام روحانی بر روی سن همه حضار به احترام وی ایستادند و رئیس جمهور را تشویق کردند.

وزیر علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در این مراسم حضور داشتند.

در بین صحبت های رئیس جمهور حضار در سالن تردد می کردند که این مسئله سبب اعتراض افرادی شد هم چنین در طول سخنرانی نور سالن برای لحظاتی قطع شد و پس از چند ثانیه بار دیگر وصل شد.

در طی سخنرانی روحانی زمانی که وی نام آیت الله طاهری، امام جمعه سابق اصفهان را به عنوان یکی از خادمان انقلاب آورد همه حضار صلوات فرستادند.

روحانی در سخنرانی خود به خوبی به مصائب و مشکلات اصفهان پرداخت و که این مسئله نشانگر شناخت کامل وی از اصفهان بود.

در بین سخنان رئیس جمهور درباره اصفهان، فردی در میان جمع گفت، پس مشکلات اصفهان حل شد!، سپس در پاسخ به او گفت: مشکلات شما حل و همه جا حل می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار