مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت: افزایش کیفیت تولید داخلی، از طریق ارتقاء مهارت نیروی کار به عنوان یکی از عناصر اصلی تولید محقق خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 25 August 2016
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان گفت: نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده سرمایه اصلی هر جامعه است.

به گزارش مهر، علیرضا مهرابی در نشستی که به مناسبت هفته دولت با مربیان حق التدریس تبدیل وضعیت شده استان همدان برگزار شد با تبریک مناسبت روز کارمند و هفته دولت گفت: تقویت بنیه علمی مربیان و ارائه آموزش‌های کارآمد در اشتغال تاثیر گذاشته و موجب کاهش بیکاری و کاهش فقر می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان خطاب به مربیان با بیان اینکه امیدواریم از این پس با انگیزه، نشاط و آرامش خاطر بیشتری به ارائه آموزش‌های مهارتی به کارآموزان بپردازید، گفت: تقویت بنیه علمی و مهارتی مربیان به منظور ارائه آموزش‌های کارآمد و مورد نیاز بازار کار، از اولویت های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

مهرابی به بیان نقش مربیان در ارتقاء آموزش های فنی و حرفه ای پرداخت و تاکید کرد: نیازسنجی از اجرای دوره های مهارت آموزی و استفاده بهینه از ظرفیت کارگاه های فنی و حرفه ای باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر نقش و اثرگذاری مربیان در تربیت نیروی متخصص و ماهر عنوان کرد: تربیت نیروی کار در حد استانداردهای بین المللی بازار کار جهانی از ماموریت های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

مهرابی گفت: سرمایه اصلی هر جامعه، نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده است که مؤلفه اصلی و کلید توسعه پایدار محسوب می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت: افزایش کیفیت تولید داخلی، از طریق ارتقاء مهارت نیروی کار به عنوان یکی از عناصر اصلی تولید محقق خواهد شد.

وی گفت: نیروی انسانی باید بتواند با خلاقیت و نوآوری خود برای تولید ارزش افزوده ایجاد کرده و بهره وری را افزایش دهد.

علیرضا مهرابی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از طریق بهره گیری از امکانات و ظرفیتهای فیزیکی متنوع و گسترده در مراکز شهرستانها و همکاری بخش خصوصی در ارائه آموزشها در راستای ایجاد و ارتقا شایستگی های منجر به اشتغال پایدار فعالیت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار