معاون استاندار مازندران:
معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار مازندران با تاکید بر رفع مشکلات تولیدی در استان، گفت: امسال ۴۷۰ میلیارد تومان برای رونق تولید در مازندران اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۸۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 25 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران، حسن خیریان پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری مرکز استان با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دولت تلاش کرد و توانست در بسیاری از زمینه‌ها مشکلات و موانع پیش رو برداشته و جامعه به سوی توسعه گام برداشته است.
 
وی افزود: باید همه مسئولان در هر پست و مسئولیتی نگاه تعادل و یکنواختی به همه نقاط محدوده انتخابی خود حتی دورترین نقطه داشته باشند که در این زمینه روستاییان را نباید فراموش کرد.
 
خیریان پور تصریح کرد: کاشت و گل گیاه، درخت و احیای بافت فرسوده در مبلمان شهری تاثیرگذار است و باید در بحث عمران شهری اصول فنی در ساخت و نماسازی ساختمان‌ها رعایت شود.
 
وی در زمینه اجرای طرح‌های هادی و ساخت جاده در روستا گفت: نگاه ما در زمینه عمران روستایی باید وسیع تر شود و با اقدامی مانند شن ریزی معابر نیز می توانیم مشکلات راه در این بخش را رفع کنیم.
 
معاون استاندار مازندران گفت: برای ستاد و رفع موانع تولید 470 میلیارد تومان برای بسته حمایتی تولیدی اختصاص یافت که تاکنون برای 39 طرح  بالغ بر سه میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص یافت.
 
خیریان پور بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات در بسیاری از زمینه‌ها مقررات اداری است که دولت نقشه اصلاح نظام اداری را در هشت برنامه مصوب و ابلاغ کرد.
 
وی افزود: 780 دفتر پیشخوان دولت در استان وجود دارد که بیش از 250 خدمت دولتی به پیشخوانها واگذار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار