فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۷۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامی استان، تاکید کرد: در حوزه درون‌سازمانی توجه ویژه به باورهای دینی و اعتقادی شده است.
کد خبر: ۲۸۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 28 August 2016
مجید شجاع، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی  در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد فضای مجازی در سطح استان رصد و نظارت می‌شود، گفت: بیش از ۷۰ درصد از جرم‌های فضای مجازی منجر به کشف شده است.

وی از افزایش هفت درصدی مجموع سرقت ها در استان خبر داد و افزود: البته به نسبت سایر استان ها در پایین‌ترین رده قرار داریم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت و جایگاه تریبون نماز جمعه و ائمه جماعات، تصریح کرد: ائمه جماعت در راستای فرهنگ سازی ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به نیروی انتظامی برای خدمت و تامین امنیت مردم کمک کنند.

شجاع با بیان اینکه تعداد متوفیان تصادفات در سال جاری ۱۰۰ نفر بوده، ادامه داد: تصادفات در نسبت به سال گذشته ۸ درصد به دلیل استاندارد نبودن راه‌ها، حجم تردد و عدم رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان افزایش داشته است.

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامی استان، تاکید کرد: در حوزه دورن سازمانی توجه ویژه به باورهای دینی و اعتقادیشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار