کد خبر: ۲۸۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 30 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از همشهری لرستان ،برای افرادی که در زمینه گردشگری در خرم‌آباد به سرمایه‌گذاری اقدام کنند، تا 40 درصد تخفیف عوارض اعمال خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم‌آبادبا اعلام این خبر افزود: چنانچه سرمایه‌گذارانی در این زمینه در خرم‌آباد سرمایه‌گذاری کنند، حمایت‌های ویژه‌ای از آن‌ها توسط مدیریت شهری خرم‌آباد انجام خواهد شد.«رستم کوشکی» گفت: سعی شده تا حداکثر تخفیف را برای سرمایه‌گذاران خاص در حوزه گردشگری اعمال کنیم.
این عضو شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: معتقدیم اگر به دنبال تبدیل شدن به مقصد گردشگری هستیم، باید این اقدامات در دستور کار قرار گیرند.
کوشکی بیان کرد: شهر خرم‌آباد دارای ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای در همه زمینه‌هاست، وجود پتانسیل‌های تاریخی و طبیعی موجب شده تا در صورت برنامه‌ریزی مناسب بتوان از این ظرفیت برای توسعه گردشگری استفاده کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی خرم‌آباد گفت: برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری‌ همه اقشار جامعه مسئول هستند و باید هر فرد به تعهدات و وظایف خود عمل کند.

لزوم تامین زیرساخت‌ها
کوشکی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ملزومات برای توسعه صنعت گردشگری تأمین زیرساخت‌هاست.وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع نیازمند به ورود سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی هستیم.
این عضو شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: البته سرمایه‌گذاران نیز برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خواستار حمایت ویژه توسط نهادهای مختلف هستند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی خرم‌آباد ادامه داد: در شرایط عادی نمی‌توان انتظار داشت که سرمایه‌گذاران به استان در حال توسعه لرستان ورود کنند و به همین باید به دنبال ارائه مشوق‌های لازم به این افراد باشیم.
کوشکی افزود: در چند سال گذشته شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای تبدیل شدن این شهر به مقصد گردشگران گام‌های مناسبی برای حمایت از سرمایه‌گذاران برداشته است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی گفت: به هر حال حمایت‌های خود را از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ادامه خواهیم داد و شرایط را برای حضور پررنگ سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری مهیا می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار