حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی گفت:خدمات عباس عزیزیان چه در دوران دفاع مقدس و چه در صحنه های صلح و سازش و حل اختلافات در تاریخ استان ایلام ماندگار است.
کد خبر: ۲۸۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 01 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز پنجشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حاج عباس عزیزیان اظهار کرد: این مرد مومن و بزرگ در تمام دوران انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس با بسیج نیروهای مردمی و عشایر نقش تعیین کننده ایی در حفظ وحدت و یکپارچگی نیروهای مردمی و عشایری منطقه داشت.
 
وی افزود: خدمات عباس عزیزیان چه در دوران دفاع مقدس و چه در صحنه های صلح و سازش و حل اختلافات در تاریخ استان ایلام ماندگار است.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: او نماد وحدت، ایثار و فداکاری و محور اخوت و برادری مردم شهرستان ملکشاهی با سایر ایلات و طوایف استان ایلام بود.
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم با تسلیت درگذشت بزرگمرد شهرستان ملکشاهی گفت: عزیزیان نقشی بی نظیر در وحدت و انسجام مردم این شهرستان در حضور در عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی داشته است.
 
حسین کلانتری افزود: عباس عزیزیان نماد مهر و محبت، دوستی، صلح و سازش است و همه مردم استان ایلام او را به این صفات برجسته و شخصیت مرجع می شناسند.
 
وی اظهار کرد: وی گره گشای مشکلات فراوانی در منطقه بود که با تدبیرش حل و فصل شدند و نبود این مرد بزرگ ضایعه ای عظیم برای مردم شهرستان ملکشاهی است.
 
حاج عباس عزیزیان از بزرگان ایل ملکشاهی بود که خدمات ارزشمندی در طول حیاتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با بسیج نیروهای مردمی و عشایری شهرستان داشت و در حل و فصل منازعات ایلی، قبیله ایی و خانوادگی نقشی تعیین کننده داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر پیکر این مرحوم نماز خواند.
 
عباس عزیزیان عصر چهارشنبه به علت کهولت سن و ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و امروز با حضور باشکوه مردم، سران طوایف و ایلات منطقه و مسئولان استان ایلام و شهرستان ملکشاهی در گلزار شهدای ملکشاهی به خاک سپرده شد.

t

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار