در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان با فرماندار کوهدشت مطرح شد:
رضا مختارپور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان با نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 03 September 2016

به گزارش تابناک  لرستان ،در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، فردی بیرانوند ضمن خوش آمدگویی به کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان، به تببین مشکلات کتابخانه های شهرستان کوهدشت پرداخت و بر مطالبات به حق مردم این شهرستان مبنی بر رونق بخشیدن به فعالیت های کتابخانه ای و توسعه زیرساخت های لازم جهت ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف تاکید کرد.

 
مختارپور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب شایسته آقای فردی بیرانوند در سمت فرمانداری کوهدشت، وضعیت کتابخانه های شهرستان را تابعی از دیگر مشکلات حاکم بر شهرستان دانست و اذعان داشت: وجود کتابخانه ها در هر منطقه از جمله مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی فرهنگی در آن منطقه است و برای حل مشکلات موجود باید از ظرفیت ریاست انجمن شهرستان نهایت استفاده را برد.
وی در ادامه اولویت اول اداره کل کتابخانه ها در شهرستان کوهدشت را رفع مشکل کتابخانه تعطیل شده شهدا این شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و هم افزایی دستگاههای مربوطه به زودی شاهد آغاز به کار روند تخریب و ساخت کتابخانه با نقشه جدید در همان محل قبلی ساختمان کتابخانه باشیم.
منبع: تابناک
برچسب ها: کوهدشت ، کتابخانه ، توسعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار