حمزه عشوری عصر امروز در جلسه شورای بهداشت این شهرستان اظهار کرد: کشتارگاه مرغ پرندک خزر به دلیل آلودگی محیطی امروز منع فعالیت آن صادر شده است
کد خبر: ۲۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 28 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،  حمزه عشوری عصر امروز در جلسه شورای بهداشت این شهرستان اظهار کرد: کشتارگاه مرغ پرندک خزر به دلیل آلودگی محیطی امروز منع فعالیت آن صادر شده است.

وی با بیان اینکه در زمان رئیس سابق اداره محیط زیست نیز بارها به واحد صنفی مذکور تذکر و اخطار داده شده بود، تصریح کرد: این واحد صنفی به اخطارها و تذکرات اهمیت نداده و امروز برای آن قرار منع فعالیت صادر شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با انجام مراحل قانونی و با حکم قضایی مجوز پلمب این کشتارگاه را نیز بگیریم.

وی در ادامه به موضوع رهاسازی زباله در روستای «نفوت» از توابع بخش مرکزی صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: این رهاسازی مربوط به زباله‌های اهالی روستای مذکور نیست.

عشوری با تاکید بر ضرورت شناسایی عاملان آن گفت: زباله‌ها مربوط به اهالی روستای شنبه‌بازار فومن است که با یک دستگاه نیسان در ساعات 2.5 تا 3 بامداد در این منطقه رهاسازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جلساتی که با رئیس حفاظت محیط زیست فومن برگزار شده تصمیم گرفتیم منطقه مذکور یا به محل دپوی شن و ماسه تبدیل شود و یا مسیر ورودی ماشین به منطقه مسدود و غیر قابل استفاده شود.

رئیس حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا به بحث زباله‌های عفونی مطب‌ها اشاره کرد و گفت: با پایش خوبی که توسط مسئولان امر اجرا شده بیشتر مطب‌های پزشکی شهرستان زباله عفونی خود به شرکت مورد نظر را تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به ورود فاضلاب سرویس‌های بهداشتی 16 خانوار در دهستان هند‌ه‌خاله به رودخانه، یادآور شد: اگر اسامی این افراد به ما ارجاع داده شود سریعاً برای برطرف شدن این موضوع اقدام می‌کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار