جانشین انتظامی شهرستان خاتم استان یزد گفت: انفجار لاستیک یک کامیون در خاتم که به دلیل بی احتیاطی رخ داد، جان ۲ نفر را گرفت.
کد خبر: ۲۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 29 April 2015
به گزارش تابناک یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس سرگرد محمود ایزد‌پناه درباره اظهرا داشت: خبر حادثه ترکیدن یک لاستیک کامیون در مغازه جوشکاری در خیابان مطهری شهر خاتم از طریق سیستم 110 پلیس دریافت شد.

جانشین انتظامی شهرستان خاتم استان یزد ادامه داد: با دریافت این خبر بلافاصله ماموران پلیس به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شده و با جسد راننده کامیون و صاحب جوشکاری که به طرز فجیعی جان خود را از دست داده بودند مواجه شدند.

ایزد‌پناه افزود: با بررسی ابعاد حادثه مشخص شد که راننده کامیون برای جوشکاری بر روی رینگ لاستیک خودرو به این جوشکاری مراجعه کرده و به جهت اینکه لاستیک از باد " نیتروژن" پر شده بود در اثر داغ شدن و حرارت زیاد ناشی از جوشکاری منفجر شده و این انفجار، راننده و جوشکار را به شدت به اطراف و سقف مغازه پرتاب می‌کند.

وی گفت: بنا به گفته یکی از شاهدان عینی حادثه، راننده کامیون  هنگام جوشکاری بر روی لاستیک کامیون نشسته بود و  بر روی رینگ آب می‌ریخت تا مانع از داغ شدن آن شود که ناگهان انفجار مهیبی رخ داد و راننده کامیون به سقف مغازه و جوشکار هم به درب و پنجره‌های آهنی اطراف مغازه پرتاب شدند.

جانشین انتظامی شهرستان خاتم استان یزد گفت: متاسفانه در این حادثه که به علت یک بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی رخ داد، راننده 30 ساله کامیون و جوشکار 34 ساله در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار