استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از تخصیص یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های استان کرمانشاه در سفر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: مسؤولان باید پیگیر تخصیص این اعتبارات باشند.
کد خبر: ۲۹۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پس از سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه اعتباراتی بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان به پروژه‌های استان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه تصویب این اعتبارات مورخ هشتم شهریور ماه سال‌جاری به امضای معاونت مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه کشور رسیده است، گفت: قریب به 46 طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در کرمانشاه با اعتبارت 999 هزار میلیارد تومان تصویب شده است که 64 میلیارد تومان آن در سال 95 و 359 میلیون تومان نیز در سال 96 تامین می‌شود.
وی مقصود از بیان میزان اعتبارات تخصیصی را در راستای پیگیری مسئولان استانی در مطالبه این اعتبارات عنوان کرد و گفت: پیگیری و اجرای اعتبارات برای توسعه کرمانشاه در همه بخش‌ها و دستگاه‌های اداری استان، مهم‌تر از بیان مصوبات است.
استاندار کرمانشاه به هفت پروژه در راستای تجهیز زیرساخت‌های صنعتی شهر و روستاهای استان اشاره کرد و افزود: این پروژه در شهرستان‌های ثلاث‌باباجانی، پاوه، هرسین، کنگاور، سرمست و کرمانشاه با اولویت روستاها اجرایی می‌شود که در مجموع 32 میلیارد تومان اعتبارات این هفت پروژه است.
به گفته رازانی، در بخش کشاورزی کرمانشاه نیز 5 پروژه با 248 میلیارد تومان اعتبار در راستای مبارزه با تب برفکی با 6.5 میلیارد تومان (به‌عنوان چهارمین استان درگیر با تب برفکی) برای ایجاد وضعیتی نرمال در استان، توسعه باغات با 4.5 میلیارد تومان، توسعه گل‌خانه‌ها با 5.5 میلیارد تومان و... مصوب شده است.
استاندار کرمانشاه به پروژه ساماندهی نوین آبیاری با اعتبارت 120 میلیارد تومان با ظرفیت 1.5 برابری در کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: 216 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های منابع آبی کرمانشاه اختصاص یافته است.
این مسؤول گفت: آبیاری شهرستان پاوه، ایجاد تصفیه‌خانه اضطراری و اصلاح آب شهرستان هرسین (با 4.5 میلیارد تومان اعتبار) تصویب شده است که در بلندمدت مشکلات آب شرب این منطقه حل می‌شود.
به گفته استاندار کرمانشاه، حدود 9 پروژه فرهنگی و گردشگری با اعتبار 60 میلیارد تومان مصوب شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گیلان‌غرب، دانشکده هنرهای معماری، دانشکده صنعتی، دانشکده رازی، دانشکده علوم کشاورزی و دانشکده حسابداری در استان کرمانشاه است.
رازانی گفت: در حوزه بهداشت و درمان 10 پروژه با 100 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات دولت در استان است و در راستای توسعه بیمارستان اسلام‌آباد غرب، پاوه، سرپل‌ذهاب، تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، کمک به پروژه‌های ریزگردها، و... هزینه می‌شود.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش و جوانان هم یک پروژه با 7 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد و به 2 پروژه‌ دستگاه اجرایی صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه نیز 5 میلیارد تومان اختصاص یافته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار