تابناک تهران- هفته هفتم لیگ برای استقلال می تواند با یک خبر خوش همراه باشد آن هم اولین برد استقلال در مقابل تیمی قدرتمند با مربی پرسپولیسی اش که حتی می تواند لذت برد را بیشتر کند. اما اگر استقلال بازی را واگذار کند معلوم نیست دیگر چه به سر کادر فنی این تیم بیاید حتی مساوی هم شاید هواداران را دل چرکین کند. شاید هفته بعد آبی پوشان بیشتر از هر موقع دیگری نیاز به حمایت هوادارن خود داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 19 September 2016
آبی پوشان در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف شاگردان گل محمدی خواهند رفت.
آبی پوشان بعد از دیدار با پرسپولیس باید در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن بروند. سرمربی استقلال در صحبتهای خود بارها اعلام کرده که بازی استقلال با پرسپولیس نقطه عطف این تیم بوده و آبی پوشان با پشت سر گذاشتن فشار و استرس به مصاف حریف خود خواهند رفت. آبی پوشان البته تا به اینجای لیگ در نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشتند اما هواداران استقلال به خوبی روند رو به جلوی تیم منصوریان را احساس می کنند و به خوبی می دانند با حضور پرشمار خود در ورزشگاه می توانند این روند را تسهیل کنند.
ذوب آهن نیز در سالهای گذشته حریف سخت استقلال در لیگ و جام حذفی بوده و آبی پوشان با شناخت کامل از روند این تیم پا به این مسابقه حساس خواهند گذاشت تا هر سه امتیاز را کسب کنند.
استقلال در دیدار با ذوب آهن محرومی ندارد و کنعانی زادگان و چشمی تنها غایبان استقلال به شمار می روند. این دیدار ساعت19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار