رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در این شهرستان گشایش یافته و تا 13 مهرماه جاری میزبان بازدیدکنندگان است.
کد خبر: ۳۰۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 28 September 2016

هادی اکبری اظهار کرد: نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از سوم تا 13 مهرماه جاری در محل نمایشگاه‌های اداره غله چابهار دایر خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار افزود: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

این مسؤول ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان چابهاری و به‌ منظور کنترل و تنظیم بازار با همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اداره تعزیرات و اتاق اصناف این شهرستان، علاوه بر برپایی نمایشگاه‌ نوشت‌افزار، کیف، کفش، پوشاک و مواد غذایی نظارت جدی و بسیار خوبی بر بازار آغاز شده است.

وی تعداد غرفه‌ها در نمایشگاه‌های پاییزه چابهار را 120 غرفه عنوان کرد و افزود: اجناس در نمایشگاه‌های پاییزه از تخفیف 15 تا 20 درصدی برخوردار است و اجناسی که توسط تیم قیمت‌گذاری سازمان صنعت و معدن قیمت‌گذاری نشده باشد، امکان عرضه آن‌ها در نمایشگاه وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان نظیر کیف و کفش، البسه، نوشت‌افزار و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان از جمله مواد غذایی، سوغات و هدایا با نظارت این اداره عرضه می‌‌شود.

این مسؤول گفت: در روزهای برپایی نمایشگاه اکیپ بازرسی در سالن‌ها مستقر خواهد بود و به قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده نظارت خواهند داشت و به شکایات مردمی نیز رسیدگی می‌شود.

اکبری افزود: همچنین با توجه به عرضه محصولات غذایی، از بازرسان بهداشت نیز درخواست کرده‌ایم که برای نظارت بر محصولات عرضه شده در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با تلفن گویای 124 شکایات خود را به کارشناسان مربوطه منتقل کنند، گفت: این نمایشگاه‌ از ساعت 16 تا 23 آماده استقبال و ارائه خدمات به شهروندان بندر چابهار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار