شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: اقدامات شهرداری تبریز در مهار حاشیه‌نشینی ‌به نقطه عملیاتی رسیده است.
کد خبر: ۳۰۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 01 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، صادق نجفی ظهر امروز پروژه جابجایی حاشیه‌نشینی مسکن در شهرک ارم را نتیجه اقدامات اثربخش شهرداری تبریز در حوزه حاشیه‌نشینی خوانده و افزود: احیا و تقویت بافت‌های ناکارآمد شهری، دغدغه مهم شهرداری تبریز است.

وی در حاشیه افتتاح پروژه 171 واحدی مسکن ارم، افزود: خرسندیم که برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه حاشیه‌نشینی، به نقطه عملی رسیده است و این رویکرد با اجرای فازهای دوم و سوم جابجایی در شهرک اندیشه؛ تبریز را به یکی از شهرهای پیشتاز در مهار حاشیه‌نشینی تبدیل خواهد کرد.

وی گفت: در سه سال اخیر با حمایت‌های شورای محترم و همراهی مدیریت استانی سعی کرده‌ایم بحث حاشیه‌نشینی را در هر دو حوزه تثبیت کرده و جابجایی را به نقطه عملیاتی برسانیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه شهرداری تنها دستگاه متولی در حوزه حاشیه‌نشینی نیست، خاطرنشان کرد: از عموم دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با اجرای ماموریت‌های ویژه و کاربری‌های تعریف شده خود در این خصوص شهرداری تبریز را یاری کنند.

‌نجفی اظهار داشت: تکاپویی که در موقع بروز زلزله برای امداد و نجات به کار گرفته می‌شود، اگر امروز در حوزه عملیاتی مهار حاشیه‌نشینی به کار گرفته شود از حجم خسارات جانی و مالی بروز بحران خواهد کاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار