فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌ جاری با اقتدار نیروهای انتظامی دو گروهک تروریستی در این استان منهدم و 9 نفر از اعضای آنها به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۳۰۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 01 October 2016
سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: برنامه‌های هفته ناجا با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان در برخورد با هر نوع شرارت، ناامنی و قانون‌شکنی آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: در سال‌جاری با اقتدار نیروهای انتظامی دو گروهک تروریستی در استان منهدم شد و 9 نفر از اعضای این گروهک‌ها به هلاکت رسیدند.

سردار رحیمی دستگیری نصیر بامری قاچاقچی بین‌المللی را یکی از بهترین اقدامات پلیس عنوان کرد و گفت: امسال به دنبال دستگیری این قاچاقچی، 9 نفر از سرشاخه‌های باند آن در سطح کشور دستگیر شدند.

وی گفت: سال گذشته در زمینه ترافیکی، سیستان و بلوچستان از رتبه سی‌ام کشور به رتبه اول ارتقاء یافت و حجم تصادفات نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح عملکرد 6 ماهه نیروی انتظامی از افزایش 43 درصدی انهدام باندهای مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: امسال دستگیری اشرار، معاندان و وابستگان به گروهک‌ها 85 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به طور جدی تلاش کرده‌ایم که امسال ارزش کالاهای کشف شده تا کنون 314 میلیارد ریال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار