معاون استاندار اردبیل خواستار شد؛
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: باید تلاش کنیم تا رویشگاه‌های جنگلی در استان اردبیل که بکر و بی‌نظیر هستند به شکل پایدار و بی‌نظیر توسعه پیدا کنند.
کد خبر: ۳۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 03 May 2015
به گزارش فارس، علی آذرنژاد در نشست با مسئولان منابع طبیعی اردبیل در قالب تفاهمنامه حفاظتی از مراتع و منابع طبیعی در اردبیل اظهار کرد: اجرای طرح صیانتی از منابع طبیعی به شکل وسیع و گسترده سبب می‌شود تا مراتع احیا شده و امکان بهره‌برداری از آنها به شکل مطلوب‌تر فراهم آید.

وی تصریح کرد: براساس تفاهمنامه‌ای که به امضای هفت استان کشور رسیده، ضرورت دارد مسائل و موضوعات قابل پیگیری رصد شده و امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر در این حوزه فراهم آید.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ما در استان اردبیل سه رویشگاه جنگلی شامل هیرکانی، ارسباران و ایرانی تورانی را داریم که در کنار آن مراتع غنی که امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌های چرای بیشتر را فراهم کرده، فرصتی را فراهم می‌آورند تا زمینه بهره‌گیری از این موهبت الهی بیشتر فراهم آید.

آذرنژاد به منابع طبیعی به عنوان ثروت خدادادی اشاره کرد و افزود: همه وظیفه داریم در نگهداری از این موهبت الهی تلاش کنیم و در کنار آن باید مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری خودشان را به امکانات و تجهیزات اطفای حریق آراسته‌تر کنند.

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: ما باید تلاشمان بر این باشد تا یک فرصت و زمینه بهره‌برداری درست و منطقی از فعالیت‌ها در این حوزه به وجود آمده و امکان بهره‌گیری بیشتر و پاسداشت محیط طبیعی فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار