فرمانده انتظامی چالوس از رشد 100 درصدی کشف سرقت خودروها در نیمه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 02 October 2016
سرهنگ علیرضا قدیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت که کشف تمامی خودروهای سرقت شده در سال جاری نشانگر فعالیت های مضاعف نیروهای پلیس ، کلانتری و پاسگاههای انتظامی شهرستان بوده است.
 
وی بدون اعلام آمار خودروهای سرقتی و کشف شده ، افزود : بیشتر خودروهای سرقتی که امسال در چالوس کشف شدند ، در خارج از استان مازندران به سرقت رفته بودند.
فرمانده انتظامی چالوس گفت که امسال در مجموع آمار سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است.
 
وی عملکرد پلیس شهرستان در حل و فصل نزاع های خانوادهی و حقوقی را هم در سال جاری موفق ارزیابی کرد و افزود : از 128 پرونده نزاع خانوادگی و حقوقی ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری ها ، 78 فقره به صلح و سازش انجامید.
سرهنگ قدیمی نتیجه این موفقیت را اعتماد بیشتر شهروندان برای اخذ مشاوره از نیروی انتظامی دانست و گفت که از مهر ماه سال پیش تاکنون 51 هزار و 325 مورد تماس مشاوره ای با مراکز پلیس شهرستان برقرار شده که نسبت به یک ساله پیش از آن هفت درصد رشد داشته است.
 
وی کاهش سه درصدی تماس مردمی با پلیس 110 را هم از دیگر نشانه های عملکرد موفق پلیس در چالوس برشمرد و افزود : از مهر سال گذشته تا مهر امسال ( هفته ناجا) شهروندان چالوسی 59 هزار و 731 مورد با پلیس 110 شهرستان تماس برقرار کردند که این رقم در مدت مشابه سال قبل از ان 61 هزار و 859 مورد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار