مسئول تربيت بدني ناحيه مقاومت بسيج سپاه تربت جام خبرداد:
قهرمانی سومین دوره مسابقات واليبال و فوتسال "جام صالحين بسیج" تربت جام «يادواره شهداي مدافع حرم» به ترتیب به تیم های شهید رضایی و شهدای گمنام رسید.
کد خبر: ۳۰۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 02 October 2016
سروان پاسدارابراهيم ميركي در گفتگو با تابناک رضوی، گفت: سومین مسابقات "واليبال و فوتسال" جام صالحين بسیج «يادواره شهداي مدافع حرم» پس از يك ماه تلاش با قهرماني تيم «واليبال»حلقه تربیتی شهيد رضايي حوزه مقاومت خاتم الانبیاء(ص) و«فوتسال»" شهداي گمنام " حوزه مقاومت ثامن الائمه (ع)  به كار خود پايان داد.
وی با اشاره به این که مسابقات واليبال با شركت 16 تيم در 4 گروه پیگری و چهار تيم شهيد رضايي «سميع آباد»- شهداي اصناف«تربت جام»- مالك اشتر«حسن آباد» و شهيد بلوچ قرايي «نصرآباد» به مرحله نيمه نهايي راه یافتند افزود: در بازی فینال تیم شهید رضایی با نتیجه 3 بر2 برابر تیم شهید بلوچ قرایی به برتری رسید و عنوان قهرمان را کسب کرد و تیم شهدای اصناف نیز سوم شد.

میرکی ادامه داد: مسابقات«فوتسال» نیز با شركت 24 تيم در 4 گروه 6 تيمي قرار برگزار كه در نتيجه 4 تيم شهداي گمنام و پايگاه موسي بن جعفر(ع) از «تربت جام» و شهيد مدافع حرم محمود قلندري «کاریزنو» و شهداي«حاجي آباد» به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات صعود کردند.
این مقام مسئول اضافه کرد: در اين مرحله دو تيم شهداي گمنام و شهيد قلندري با پيروزي در مقابل حريفان خود به ايستگاه پاياني راه يافتند که بازی فینال با نتيجه 2 بر 1 به نفع "شهداي گمنام" خاتمه يافت و در ديدار رده بندي نیز پايگاه موسي بن جعفر(ع) و شهداي حاجي آباد در مقابل يكديگر صف آرايي نمودند که تيم پايگاه موسي بن جعفر(ع) موفق شد با نتيجه 5 بر 2 بر حريف خود غلبه و به مقام سوم دست يابد.

گفتنی است؛ در پایان سومین دوره مسابقات ورزشی "جام صالحین بسیج" تربت جام طی آیینی از تیم های برتر و تیم داوری توسط فرمانده و جانشین سپاه پاسداران،رئیس اداره ورزش و جوانان،مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان وعلاقه مندان به ورزش با اهدای لوح سپاس و تقدیم هدایا تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار