سرهنگ نورالله خادم گفت :هم اکنون 80 هزار نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف و بویژه در مقطع ابتدایی ، 750 نفر از معلمان و 80 راهور محله با پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در قالب همیاران پلیس همکاری نزدیک و تنگاتنگی دارند.
کد خبر: ۳۰۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 02 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ نورالله خادم روز یکشنبه در همایش همیاران پلیس اظهار کرد: بدون شک تشکیل جوامع توسعه یافته و مدرن بدون همراهی و همکاری عموم مردم میسر نیست و پلیس نیز در راستای این هدف برنامه های خود را با مشارکت مردم از اقشار مختلف اجرا می کند.

وی افزود: یکی از تاثیرگذارترین نهادها در اجرای اهداف نیروی انتظامی بویژه در حوزه راهنمایی و رانندگی آموزش و پرورش است که می تواند در ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی و رانندگی شهروندان نقش اساسی ایفا کند.

رئیس پلیس راهور ایلام تاکید کرد: پس از شکل گیری طرح همیاران پلیس در سراسر کشور این طرح در استان نیز با جدیت دنبال شد .

وی یادآور شد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت اسلامی باید بیش از پیش با فرهنگ درست رانندگی آشنا شوند، ضمن اینکه می توانند با انجام تذکرات لازم هنگام رانندگی به والدین خود از بروز حوادث جلوگیری کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش ایلام نیز در این همایش اظهار کرد: 47 هزار نفر از دانش آموزان استان در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند که بخش قابل توجهی از آنان همیار پلیس هستند.

اسفندیار رستم زاد یادآور شد: اجرای طرح همیاران پلیس یکی از موفق ترین برنامه ها در جهت بهبود فرهنگ ترافیک و مشارکت عمومی در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که این اداره کل نیز هماهنگی کاملی با پلیس راهور برای اجرای آن دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار