مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد از ثبت سه هزار و 400مورد تخلف ساختمانی خارج از مقررات در سالجاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 03 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدرضا خادمی در نشست مشترک مسئولان حوزه شهرسازی یزد افزود: سال گذشته نزدیک به شش هزار مورد تخلف ساختمانی استان یزد نیز ثبت شده است .
وی ادامه داد: ساخت و سازهای کنونی در استان یزد نیازمند ساماندهی است و باید مسوولان حوزه شهرسازی در این باره برنامه ریزی کنند.
این مسئول با بیان اینکه ویترین شهرهای استان چهره مطلوبی ندارد افزود: ساختمان هایی در یزد ساخته و رها می شوند که از نظر سازه ، نما و ضوابط ساخت وساز وضعیت مطلوبی ندارند.
خادمی ادامه داد: ساخت وسازهای غیرمجاز و نامناسب پیامدهایی به دنبال داشته که موجب شده است برخی زمین های استان بدون استفاده بماند.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل و ترافیک استانداری یزد بر ضرورت بررسی دلایل تخلفات ساختمانی در استان تأکید و با طرح این سؤال که چرا مردم به ساخت وسازهای غیرمجاز روی آورده اند؟ خاطرنشان کرد: در این باره ضوابط طرح تفصیلی شهر یزد را مورد بررسی قرار داده ایم و این بررسی ها به طور دقیق و مستمر ادامه دارد.
نشست مشترک مسئولان حوزه شهرسازی استان با حضور مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل ونقل و ترافیک استانداری و با هدف بررسی مشکلات استان در حوزۀ شهرسازی و صدور پروانه ها و مجوزها در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
در این نشست به اعمال قوانین شهرسازی بر اساس ماده های قانونی حوزۀ ساخت وساز تأکید شد و مسئولان شهرسازی شهرستان ها به بیان مشکلات شهرهای استان در حوزۀ شهرسازی پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار