کد خبر: ۳۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 03 May 2015
فرمانده انتظامی قائم‌شهر از قتل در باغ مرکبات به‌علت اختلافات مالی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه ساعت 12 و 30 دقیقه روز 7 اردیبهشت‌ ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر مدفون بودن جسدی در داخل باغ مرکبات در حومه یکی از روستاهای واقع در جاده بابل ـ قائم‌شهر، مأموران به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در بررسی‌های اولیه مأموران دریافتند، جسد متعلق به فردی به‌نام «ن ـ ش» 53 ساله است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضایی، جسد از زیر خاک خارج و با حضور بازپرس ویژه و پزشکی قانونی جسد مورد معاینه اولیه قرار گرفت، افزود: در معاینه آثار شلیک گلوله در دو نقطه پشت کمر و متلاشی شدن سمت چپ سر مشاهده شد.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر با تأکید بر اینکه شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت، بیان کرد: پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی و انجام تحقیقات، یک دستگاه خودروی سواری که دو روز قبل در این باغ تردد داشته را شناسایی کردند.

قدمی ادامه داد: مأموران با شناسایی مالک خودرو به‎نام «ع ـ ط» 30 ساله، محل سکونت او را در یکی از روستاهای حومه بابل شناسایی می‌کنند؛ متهم به قتل به‎عنوان مظنون اصلی پرونده به‎علت بدهی که به مقتول داشته، تحت تعقیب و مورد مراقبت قرار می‎گیرد که مأموران در ادامه تحقیقات وی را در منزل بستگانش شناسایی و دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم به قتل در بازجویی و تحقیقات پلیس اعتراف کرد با تماس به مقتول برای دادن طلب وی، با خودرو به‎سمت یکی از روستاها رفتند، قاتل به مقتول پیشنهاد داد به باغی که در همان نزدیکی بود، بروند تا با اسلحه شکاری به شکار بپردازند اما در حین صحبت با یکدیگر به مشاجره لفظی پرداختند، در این هنگام اسلحه ا4ز دست مقتول خارج و به‎سمت سرش شلیک شد.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر در پایان گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم، این فرد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار