شهردار مشهد که گفته بود ما از تمام ادوار مدیریت شهری مشهد در سال‌های گذشته برتریم، حالا سخنانش را اصلاح کرده و می‌گوید آن سایت‌هایی که این چیزها را منتشر کرده‌اند، بیخود منتشر کرده‌اند، من گفته‌ام اقدامات عمرانی که در این مدیریت انجام شده است، قابل ارائه بوده و چند برابر دوران گذشته است.
کد خبر: ۳۰۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 04 October 2016
سیدصولت مرتضوی در هر صورت اصرار داشت که یک برتری نسبت به مدیران گذشته را عنوان کند و آن را به دوران خود نسبت دهد، اما اینکه اخبار سایت‌ها را اینگونه تکذیب کرده، قابل تامل، تفکر و تعجب است. 
شهردار مشهد زمانی که داشت با صدای بلند در تالار شهر در جمع خبرنگاران حرف می‌زد، در خصوص شکایت خود از یک مدیر تلگرامی، اظهار کرد: من از کسی شکایت نکردم، من از احدی شکایت نکردم.
وی امروز 12 مهرماه در حاشیه صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، افزود: شهرداری یک حق و دایره حقوقی دارد و حالا که یک مطلب کذبی در آن کانال منتشر شده، می‌خواهد شکایت کند، نباید بکند؟ از نظر شما نباید این کار را بکند؟ 
در حالی که سوال خبرنگاران از شهردار تنها در خصوص شکایت یا عدم شکایت وی از مدیر تلگرامی بود، اما او در خصوص اینکه چرا شکایت کرده است به خبرنگاران توضیح می‌داد و خاطرنشان کرد: اگر کسی در این مملکت دروغ گفت نباید از او شکایت کرد؟ من شخصا از احدی شکایت نکردم! کسی به شما افترا زد، شما حق شکایت ندارید؟ سوالم از شما این است به عنوان خبرنگار که اگر کسی دروغ بیِّن و شاخدار گفت، حق ندارید شکایت کنید؟
وی اضافه کرد: من آماده هر نوع نقد هستم، اما نقد با دروغ متفاوت است.
شهردار مشهد در پاسخ به اینکه شما خودتان در افتتاحیه پایگاه مدیریت بحران گفته بودید ما برتریم، اظهار کرد: من کی گفتم برتر؟ شما که خودتان در جلسه بودید. من همچنین چیزی نگفتم.
به گزارش ایسنا، حالا فرقی نمی‌کند که مدیری فعالیت‌های خود را تایید کند یا خیر به دلیل اینکه این مردم هستند که با نظارت عملکرد می‌توانند مقایسه کرده و بعد قضاوت کنند. تایید فعالیت‌های مدیران توسط خودشان مانند نقض فعالیت‌های مدیران گذشته عملی کلیشه و عادت شده است. میان جمله‌هایی که شهردار مشهد در جلسه گذشته گفته بود با جملات این مصاحبه، در خصوص برتری، تفاوت خاصی وجود نداشت و حالا موضوعی که می‌توان به عنوان یک تناقض‌گویی روی آن تمرکز کرد این است؛ نگفتیم برتریم اما برتریم!؟ 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار