این مدیران که مطمئن می شوند اظهاراتشان از طرف مسئولین یا افراد مافوق برای ان ها چندان تبعات منفی نخواهد داشت دست به افشاگری! دوران مدیریت خود می زنندو این آخرین تریبون خود را پر از حاشیه می کنند.
کد خبر: ۳۰۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 04 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،برخی جلسات تودیع و معارفه به جلساتی تبدیل می شوند که مدیر سابق بدون از دغدغه آنچه را که در دوران مدیریت خود بنابر هر دلیلی بیان نمی کرد، در این فرصت بدست آمده بدون واهمه بیان می کنند.
این مدیران که مطمئن می شوند اظهاراتشان از طرف مسئولین یا افراد مافوق برای ان ها چندان تبعات منفی نخواهد داشت دست به افشاگری! دوران مدیریت خود می زنندو این آخرین تریبون خود را پر از حاشیه می کنند.
در جلسه تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم بیمه ایران در استان ، علی پشت دار پشت تریبون رفت و هر آنچه در این مدت در دل داشت را یکجا بیرون ریخت .
فصلی نو نوشت:علی پشت دار در مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد که بعد از ظهر سه شنبه در سالن جرجانی یاسوج برگزار شد گفت:بنده به عنوان یک نیروی بومی استان افتخار می کنم طی هیجده ماه خدمت از کوچکترین تلاش برای خدمت به هم استانی هایم دریغ نکردم و همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه انجام دادم.

پشت دار ضمن تشکر از دستگاههای قضایی و نظامی استان گفت:همه توان خود را بکار گرفتیم تا با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی دست بانک های جاعل و افرادی که قصد سو استفاده از بیمه ایران را داشتند از خزانه بیمه ایران کوتاه کنیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه خط فکری اصلاح طلبی دارد گفت: به عنوان یم اصلاح طلب از آقای تاجگردون تشکر می کنم و ایشان نه تنها افتخار گچساران بلکه افتخار استان و کشور هستند.

علی پشت دار ادامه داد:من در این مدت تهمت های فراوانی را به جان خریدم از روزی که وارد استان شدم تهمت های شروع شد تهمت سیاسی و اخلاقی زدند و به نتیجه ای نرسیدند.

مدیر سابق بیمه ایران در استان اضافه کرد:وقتی نتیجه ای از کار خود نگرفتندآخرین حربه خود را بکار بستند و مثل یک زن صورت خود را پوشاندند و باعث ضرب و شتم بنده شدند.

علی پشت دار ضمن گلایه از مدیران بیمه ایران در کشور گفت :در طول ۳۰ سال سابقه کار در بیمه ایران فقط یک بار مدیران ارسد بیمه ایران به استان سفر کردند به این دلیل که مدیران بیمه ایران فقط شمال را برای تفریح می شناسند.

پشت دار با تاکید بر اینکه آرزو داشت که اهداف خود را به سر منزل برساند گفت :دوست داشتم برنامه های خود را اجرایی کنم اما با تغییر مدیران نتوانستم به هدف خودم برسم.

وی گفت : حرف ها و مطالب فراونی برای مطرح کردن داشتم اما به حرمت ماه محرم از حرف هایم می گذرم و کسانی را که در طی ۱۸ ماه دوره ریاست بنده به من تهمت های ناروا زدند به خدا واگذار می کنم زیرا که دستم به جایی نمی رسد و مسئولین نیز هیچ اقدامی نکردند.

وی ضمن گلایه از مسئولین گفت : برای طرح شکایت همراه با مستند به یکی از مسئولین مراجعه کردم وقتی گزارش را ارائه دادم به من گفتند آیا با ماشین شرکت از منزل به اداره رفتید می دانید خارج از وقت اداری نباید با ماشین شرکت تردد کنید؟
مدیر سابق بیمه ایران د استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:اما همین عزیزان مادر بزرگ یکی از همکاران ما در همدان فوت می کند با ماشین شرکت با بلیط هواپیما و ماموریت شرکت گروه گروه به فاتحه خوانی می روند و آن وقت منی که از شصت متری تا میدان امام را با ماشین شرکت تردد می کنم برای ماشین شرکت دلسوزی می کنند.
وی در پایان گفت : دلم از خیلی مسائل پر است اما توانای گفتنش نیست ای کاش می شد و برای مدیر جدید شرکت در استان از خداوند متعال تقاضای صبر دارم که در مدتی که اینجا مدیر هستند حداقل بلاهایی که سر من آمد سر ایشان نیاید.
لازم به توضیح است در این مراسم از زحمات علی پشت دار تقدیر شد و مدیریت بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد، رسما به محمد علی نوروزی سپرده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار