رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعداظهر روز سه شنبه بر اثر برخورد سواری پژو پارس با یک مادر و کودک خردسالش در منطقه مسکونی ترمینال یاسوج ، باعث کشته شدن کودک 4 ساله شد .
کد خبر: ۳۰۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 05 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جلال پوران فرد با اشاره به سانحه تصادف که در ساعت 17 و 30دقیقه روز سه شنبه رخ داد ، اظهار داشت: این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک مادر و کودک پسر خردسال در خیابان فرعی ابن سینای 6 یاسوج اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت شدید مادر و کشته شدن پسر بچه 4 ساله شد .

وی با بیان اینکه، پس از گزارش مردمی به مرکز پیام 115 بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد، اضافه کرد: قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس پسر بچه مصدوم توسط خودروی شخصی به بیمارستان امام سجاد(ع) منتقل شد و مادر 26 ساله حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین های اعزامی اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافت .

رئیس مرکز اورژانس استان ادامه داد: متاسفانه پسر بچه 4 ساله بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نمود و دیگر مجروح این حادثه مادر 26 ساله که دچار مصدومیت شدید شده بود تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفت .

برپایه این گزارش، به گفته شاهدان، راننده پژو پارس پس از برخورد با پسر بچه 4 ساله و مادر وی که در حال رفتن به هیات عزاداری بودند از صحنه حادثه متواری شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار