سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: ما برای پیروزی برابر فولاد یزد آماده هستیم.
کد خبر: ۳۰۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 06 October 2016

به گزارش تابناک یزد،فیروز کریمی اظهار داشت: ما در این فصل در چند دیدار غفلت کردیم و امروز با از دست دادن جایگاه خود در صدر جدول، نتیجه آن غفلت‌ها را می‌بینیم.

وی افزود: به عنوان نمونه در برابر ملوان تا دقیقه 89 بازی با تساوی صفر بر صفر در جریان بود اما بازیکنان ما کم‌تجربه بوده و در دقایق پایانی یک گل دریافت کردیم و همین امر منجر به از دست رفتن صدر جدول شد.

این مربی فوتبال تصریح کرد: اگر ما در این بازی غفلت نمی‌کردیم، امروز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رده دوم نبودیم و با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار داشتیم.

کریمی گفت: البته با توجه به اینکه ما در آغاز لیگ هستیم، آسیب چندانی ندیدیم و بیش از 26 مسابقه دیگر برای جبران زمان داریم اما باید توجه داشته باشیم که همین غفلت‌های کوچک در نهایت مانع اصلی برای صعود به لیگ برتر خواهد بود.

وی بیان داشت: بنابراین به همه بازیکنان تأکید کرده‌ایم که هر دیدار باید برای کسب سه امتیاز و پیروزی قاطع به میدان برویم و این شرایط در بازی‌های خانگی اهمیت بیشتری دارد و حتی یک امتیاز بازی خانگی را نباید به راحتی از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره دیدار این هفته تیمش برابر فولاد یزد گفت: ما نقاط ضعف و قوت فولاد را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که این تیم در حمله خطرناک ظاهر می‌شود.

کریمی اظهار داشت: هرگز در این مسابقه با جایگاه فولاد در رده چهاردهم توجه نمی‌کنیم، چراکه مطمئن هستیم این تیم قابلیت‌های زیادی داشته و با کوچک‌ترین غفلتی، برابر حریف غافلگیر خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم ما از هماهنگی و آمادگی خوبی برخوردار است، می‌توانیم سه امتیاز خانگی را به نام خود ثبت کنیم، به شرط آنکه بازیکنان ما از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ آسیب ندیده باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار