رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:عده عزم خودرا جزم نمودهاند که با قرار دادن موانع مختلف بر سر راه پروژه ها دانشگاه مانع پیشرفت شوند.
کد خبر: ۳۰۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 08 October 2016


به گزارش خبرنگارتابناک ازکرمانشاه، دکتر حسین کریم در نشست خبری با اشاره به استعفای خودطیهفته گذشته اظهارداشت :هنوز استعفای خود را پس نگرفته و آنرا تقدیم وزیر نموده ام و با توجه به درخواست  شورای سیاست گذاری که بنده به شخصه احترام خاصی برای این بزرگان قایل هستم فعلا درخدمت مردم هستم واین در حالیست که هنوز بر سر تصمیم استعفای خود بوده و منتظر دستور وزیر میباشم.
وی خاطر نشان کرد:هر شخصی ممکن است بعد یک دوران مدیریتی چه ازنظر روحی وجسمی احساس خستگی و ناتوانی کند و دیگر نتواند برای سیستم خود مفید واقع شود پس باید خود از کارش کنار بگیرد و اجازه کاررا به افراد پرانرژی وپرتوان دیگر بدهد تا درراه پیشبرد جامع موفق عمل کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از زمان مطرح شدن بحث حقوق‌های نجومی، سیستم‌های بازرسی چه در کشور واستان حقوق همه مسئولان را با دقت بررسی کردند و خوشبختانه سلامت حقوق من  و تمامی همکارانم در  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تایید شده وجای هیچگونه حرف وحدیثی نیست  و افرادی که این حرف‌های بی‌ربط را در جامعه مطرح می‌‎کنند به دنبال مقاصد خاص خود هستند.
وی ابراز داشت:در دانشگاه علوم پزشکی کلی پروژه و طرح وجود دارد که هر کدام از آنها میتئاند جان خیلی از مردم مریض را نجات ومانع مرگ شود اما متاسفانه با کارشکنی وسنگ اندازی تعدادی بر سر راه این پروژه ها مانع تحقق هدف میشوند و اینجاست که اگر ازکوه و آهن هم باشی میبری.بسیاری از پروژه هابر روی زمین خاک میخورند نمیدانم چرا کسی بفکر این مردم و تحقق پروژه ها نیست.
 کریم خاطر نشان کرد:دراین استان فقط تعدادی افراد خاص مهم هستند و مابقی افراد جامعه برای کسی اهمیت ندارد ولی من نمی توانم با چنین افرادی که مانع پیشرفت دانشگاه هستند کار کنم و همیشه پیگیر کار این قشر باشم اینان تنها میخواهند من فقط بگویم بله قربان وسفارشات یک عده خا ص
را انجام دهم که بنده حاضر نیستم چنین کاری نمایم و در واقع اقدام این افراد برای گرفتن حق حساب و یک نوع خفت گیری است و من به هیچ عنوان حاضر نمی‌شوم شرفم را به این عده بفروشم و برای همین استعفا داده ام.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در برخی استانها، مسئولین استان سهم 50 درصدی پروژه‌ها را تامین می‌کنند، اما من به وزارتخانه رفته وبعد از  کلی التماس و گفتن اینکه  استان محروم است و بودجه‌ای ندارد و قبول کردند 100 درصد اعتبار پروژه ها را بدهند، اما همین که این پروژه به استان می‌آید با کلی مانع وسنگ اندازیها برای انجام رو برو می‌شود.
وی افزود: کریم افزود: دو مانع برای انجام کار و پیشبرد پروژه‌ها در استان دارم، اول اینکه افرادی نمی‌خواهند به هر دلیل پروژه‌های دانشگاه پیش رود و دوم اینکه کسی با من همکاری نمی‌کند و این در حالیست به سرانجام رسیدن این پروژه ها برای رفاه مردم است که من را به شدت به لحاظ روحیو فکری  خسته و وادار به استعفانموده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار