رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از راه اندازی مرکز استاد و کتابخانه مرکزی پایتخت در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 04 May 2015
به گزارش ایرنا بابک نگاهداری افزود: طرح راه اندازی مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی شهر تهران سال گذشته به تصویب رسید و درحال حاضر مکان آن در مجموعه باغ کتاب در اراضی عباس آباد جانمایی شده است.

وی با اشاره به پیاده سازی و اجرای این طرح به عنوان یکی از دستور کارهای اصلی مرکز در سال 94، اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی این مرکز، مجموعه اسناد پژوهشی، تاریخی، حقوقی و ... ویژه شهر تهران ساماندهی شوند.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در ادامه به تقویت حضور تخصصی شهرداری تهران در مجامع بین المللی و اجلاس های جهانی به عنوان یکی دستاوردهای مرکز در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در راستای معرفی پروژه های مهم شهرداری و مسائل تخصصی و فنی، سال گذشته کتاب های تخصصی مختلفی به زبان انگلیسی منتشر شد. 

نگاهداری افزود: همچنین، در اجلاس مختلفی که شهردار تهران در آن ها حضور داشت متناسب با موضوع اجلاس، مجموعه رویکردها و دیدگاه های مدیریت شهری در قالب کتاب های تخصصی انگلیسی توسط مرکز تهیه شده و در اختیار هیات هایی که از طرف این مدیریت اعزام می شدند قرار گرفت.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در ادامه تصریح کرد: مجموعه این اقدامات موجب شد که در اجلاس مترو پلیس که در حیدر آباد هند برگزار شد، 2 پروژه شهرداری تهران که کتاب تخصصی آنها به زبان انگلیسی در مرکز تهیه و تدوین شده بود به عنوان پروژه های برتر شهری در جهان انتخاب شده و مورد تقدیر قرار بگیرند.

نگاهداری با تاکید بر ادامه این روند در سال جاری، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در سال جاری رویکرد مذکور را در راستای تقویت حضور تخصصی شهردار تهران در مجامع و اجلاس های بین المللی گسترش دهیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار