سرمربی پیشین منچستریونایتد نمی‌خواست مهاجم پرتغالی‌اش به رئال مادرید برود و بارسلونا را به عنوان مقصد بعدی کریستیانو رونالدو انتخاب کرد.
کد خبر: ۳۱۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 14 October 2016
 در ژانویه سال ۲۰۰۷، ۶ ماه پس از تغییر رییس باشگاه رئال مادرید، اولین تماس‌ها میان خورخه مندس (مدیر برنامه کریستیانو رونالدو) و خوسه آنخل سانچس (مدیر اجرایی رئال مادرید) برقرار شد. رامون کالدرون (رییس باشگاه مادرید) خبرهای خوبی دریافت کرد. مدیر برنامه‌اش تاکید کرد که مهاجم پرتغالی می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند.

رونالدو در این باره گفت: می‌دانم رئال مادرید به من علاقه‌مند است اما نمی‌توانم در این باره حرفی بزنم. الکس فرگوسن و کارلوس کی‌روش از این موضوع باخبر شدند و من را از صحبت کردن درباره این تیم منع کردند. فرگوسن خیلی زود به این علاقه‌مندی جواب داد و گفت: بازیکنانی را خواهیم فروخت که قصد فروش‌شان را داشته باشیم. به هیچ وجه رونالدو یونایتد را ترک نخواهد کرد.

در مارس سال ۲۰۰۷ رونالدو در رسیدن به خواسته‌اش مصر شد. او در این باره اظهار کرد: همه می‌دانند که من اسپانیا را دوست دارم. دوست دارم روزی در آن کشور بازی کنم.

یک ماه بعد قراردادش را باشگاه انگلیسی تا سال ۲۰۱۲ تمدید کرد. در صورتیکه تیمی برای او ۷۵ میلیون یورو پرداخت می‌کرد رونالدو اجازه جدایی از یونایتد را داشت. دولورس اویر، مادر رونالدو در گفت‌وگو با آس در سال ۲۰۰۸ گفت: تیم‌های انگلیسی را دوست ندارم. دوست دارم پیش از مرگم پسرم را در مادرید ببینم.

حرف‌های دولورس برای یونایتدی‌ها ناخوشایند بود. پس از این اظهارات، علاقه‌مندی کالدرون به او نیز در رسانه‌ها اعلام شد. رسانه مادریدی نوشت: رئال مادرید حاضر است برای جذب رونالدو ۱۲۰ میلیون هزینه کند اما می‌داند ۷۵ میلیون یورو نیز کافی است.

باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفت نامه‌ای به رامون کالدرون بنویسد و از او بخواهد دست از سر رونالدو بردارد. اما باشگاه مادرید باز هم اصرار کرد. دو روز بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا در مسکو فرگوسن گفت: کالدرون صحبت می‌کند، برند شوستر حرف می‌زند و از روزنامه‌ مارکا استفاده می‌کنند تا بازیکنان را به تیم خود جذب کنند.

در تابستان این سال (۲۰۰۸) آس نوشت: مادرید حاضر است رقم ذکر شده (۷۵ میلیون) را پرداخت کند. دوباره فرگوسن به این موضوع واکنش نشان داد. او برنامه سفر به پرتغال ریخت تا تلاش باشگاه اسپانیایی را بی‌نتیجه بگذارد. در نهایت سرمربی اسکاتلندی موفق نشد رضایت رونالدو را جلب کند. به همین خاطر با باشگاه بارسلونا تماس گرفت و خواست تا قصد بعدی مهاجم پرتغالی تیم کاتالانی باشد. او تلاش کرد رونالدو به هر تیمی جز مادرید برود. اما رونالدو باشگاه مورد نظرش را مشخص کرده بود. او می‌خواست به رئال مادرید برود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار