امام جمعه دهلران:
امام جمعه دهلران بر ضرورت اسیب شناسی این مراسم ها تاکید کرد وگفت: باید با شناسایی آسیب ها فرهنگ عزاداری خوب را پربار تر کنیم.
کد خبر: ۳۱۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 15 October 2016
حجت الاسلام سید محسن موسوی با تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) و یارانش اظهار کرد:تفکر در نهضت عاشورا و شخصیت های این نهضت و یاران ابی عبدالله(ع) و یاران یزید درس هایی است که موجب بصیرت افزایی می شود و پیوسته باید مد نظر باشند.

وی با اشاره به حضور پرشور ومعنوی مردم ولایت مدار دهلران در مراسمات ایام محرم گفت:از همه مردم، هیات های عزاداری،مساجد وتکایا و حسینه ها،وعاظ،مداحان و نیروهای امنیتی و انتظامی در هرپه باشکوه برگزاری این مراسم ها تقدیر می شود.



موسوی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبری و مطالبات معظم له در خصوص اقتصاد مقاومتی و موضوعات فرهنگی گفت:توجه به اقدامات جهادی در این دو موضوع مهم باید مد نظر مسئولان ومردم باشد.

وی با اشاره به ول انگاری فرهنگی مورد تاکید رهبری افزود:بی تفاوتی به فرهنگ دینی باید از بین برود و به هیچ وجه بی توجهی و سنگ اندازی ادارات فرهنگی در این زمینه قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین و ترد زوار از این شهرستان بر ضرورت تامین امکانات مورد نیاز برای پذیرایی از زوار تاکید کرد و گفت:هم مردم و هم مسئولان همگام با هم با برنامه ریزی باید زمینه تامین امکانات اولیه برای زوار را فراهم کنند.

امام جمعه دهلران با محکوم کردن کشتار مردم یمن افزود:امروز باید امت های اسلامی،دولت های به اصطلاح اسلامی,کسانی که در حقوق بشر به اصطلاح کار می کنند و جهان به داد مردم مظلوم یمن برسد.

وی بر ضرورت تلاش و جدیت دیپلماسی کشور در این زمینه تاکید کرد وگفت: دیپلماسی کشور باید عرصه را بر دولت های اسلامی تنگ کند و با فراخوانی انها و فرستادن سفرا نقش خود را ایفا کند و درنشست ها از کشورها بخواهد و نتیجه کاررا دنبال کند.

موسوی با اشاره به تصمیم آمریکا برای دخالت نظامی در سوریه با بهانه های مختلف و تجهیز تکفیری ها و داعش افزود:دستگاه دیپلماسی کشور در این زمینه ساکت ننشیند.

وی در پایان با انتقاد از صدا وسیمای استان گفت:انتظار داشتیم عزاداری های دهلران خوب پوشش داده شود که انجام نشد و خدا آنها راعف کند و انتظار داریم در برنامه های بعدی دهلران روی آنتن برود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار