وزیر بهداشت در آیین افتتاح بزرگترین مرکز دیالیز کشور مطرح کرد:
بزرگترین مرکز دیالیز کشور باحضور وزیر بهداشت و آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان افتتاح گردید.
کد خبر: ۳۱۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 17 October 2016
به گزارش تابناک تبریز،آیت الله شبستری، افتتاح این مرکز حیاتی را امری مبارک دانست وافزود،بعد از رسالت و ولایت و صحت بدن و امنیت جزء مسائل ارزشمند و ضروری می باشد.
 
وی در همین زمینه ادامه داد،تاسلامتی وجودنداشته باشد کار وپیشرفتی درمیان نخواهد بود.

آیت الله شبستری ایجاد  مرکز دیالیز درکشور و خاورمیانه را در شهر اولین ها را ارج نهاد و ازعوامل تاسیس مرکز دیالیز قدردانی کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر تلاش برای افزایش سلامت روحی و روانی مردم مخصوصا رانندگان عزیز از وزیر بهداشت خواست: رشته سلامت و ترافیک را راه اندازی کند.
 
آیت الله شبستری در پایان از خدمات و اقدامات وزیر بهداشت تقدیر وتشکر کرد.
 

 وزیر بهداشت: نزدیک به 25هزار نفر در کشور درحال دیالیز شدن هستند
 
حسن هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش کشور نیز در این آیین گفت:دیالیز برای بیمارانی است که کلیه‌ی خودرا ازدست داده اند یا باید پیوند شوند و یا دیالیز شوند .وی افزود،درطی یک سال اتی 2هزار تخت در بخش خصوصی به مجموعه تخت های دیالیز کشور افزوده میشود.

 وزیر ادامه داد،نزدیک به 25هزار نفر در کشور درحال دیالیز شدن هستند که نیمی از انها باید پیوند کلیه شود، وی در این راستا ازخویشاوندان نزدیک افراد محتاج به پیوند خواست که حمایت های لازم رامنوط اهدا رااقدام کنند،وی تصریح کرد، کم بودن پیوند های کلیه منوط تعداد اندک اهداکنندگان است.

فرهنگ عاشورایی لازمه حل مشکلات،

وزیر بهداشت،درمان واموزش کشور در ادامه رمز موفقیت و راه حل مشکلات را تفکر عاشورایی دانست و تاکید کرد :باید به فرهنگ عاشورا توجه بیشتری شود،
 
وی ادامه داد:امام حسین(ع)ازخودگذشت تا دینی که برای احقاق حق مردم بود احیاشود،وی ادامه داد،اگرنتوانیم ازخودبگذریم مشکلات حل نخواهد شد،ازخود گذشتن کار عاشورایی است.
وی در پایان خاطر نشان ساخت،اگر باور شود قیامتی است در کارهای خیر سبقت گرفته میشود.
 
گلایه مندی خیر تبریزی
 
نوبری خیر تبریزی و ازبنیان گذاران مرکز دیالیز با گلایه مندی از مسئولان ذیربط گفت،بیش از13ماه است که درانتظار دریافت زمینی برای احداث بیمارستان سرطان هستم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :