رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از صدور حکم اعدام در ملاء عام برای قاتلان دو محیط‌بان هرمزگانی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 25 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری از محکومیت عاملان شهادت دو محیط‌بان هرمزگانی به مجازات قصاص نفس خبر داد و در همین ارتباط اظهار داشت: پس از بررسی قرائن و شواهد موجود، تکمیل پرونده و اثبات جرم، با صدور حکم محکومیت نامبردگان در دادگاه کیفری یک شهرستان بندرعباس و طی مراحل تجدید نظرخواهی و تأیید رأی مذکور در دادگاه تجدیدنظر استان هرمزگان، این دو نفر به قصاص در ملاء عام محکوم شده‌اند.
 
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان افزود: این حکم قابل تجدید نظرخواهی در دیوان عالی کشور است.
 
سوم تیرماه سال جاری، در جریان مأموریت گشت و کنترل در ضلع غربی منطقه حفاظت شده گنو، شکارگاه سیاتک و تنگه گچ، دو تن از محیط‌بانان منطقه حفاظت‌شده گنو، به نام‌های محمد دهقانی و پرویز هرمزی به دست شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند.
 
گزارش‌های رسیده حکایت از آن داشت که محیط‌بانان در جریان درگیری با شکارچیان متخلف و بر اثر شلیک گلوله مستقیم به نواحی قلب و سر به شهادت رسیده‌اند.
 
شهید محمد دهقانی، متولد یکم خردادماه سال 1360، مدت 12 سال به‌صورت پیمانی با اداره‌کل حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان همکاری می‌کرد و یک دختر هشت ساله از وی به یادگار مانده است و شهید پرویز هرمزی، متولد سوم آذر سال 1341 است که مدت 23 سال به‌صورت قراردادی در خدمت اداره‌کل محیط زیست استان هرمزگان بود و 6 فرزند که کوچکترین آنها 12 سال دارد از او به یادگار مانده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار