رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت: همزمان با اربعین حسینی به منظور اسکان زائران، 13 موکب توسط این ستاد در شهرهای مقدس کربلای معلی و کاظمین برپا می شود.
کد خبر: ۳۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۴ 26 October 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا جعفری خرمی  اظهار کرد: بیش از 500 نفر از نیروهای مردمی استان یزد که از همه اقشار از بازاری تا پزشک در میان آنان حضور دارند در این موکب ها در زمینه اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی همکاری می کنند .
وی زمان سفر زائران اربعین حسینی را از دهم آبان ماه تا پنجم آذر ماه بیان کرد و افزود: موکب های استان یزد که در کربلا و کاظمین برپا می شود، ظرفیت اسکان از 500 تا پنجهزار زائر را در هر شب دارد .
جعفری خرمی بابیان اینکه امسال در اربعین حسینی 30 هزار زائر در موکب های استان اسکان و تغذیه می شوند، ادامه داد: تاکنون بیش از پنجهزار تخته پتو برای این موکب ها تامین شده و به بیش از 25هزار تخته پتو و 30هزار متر موکت نیاز است.
این مسئول تصریح کرد: خیران و نیکوکاران استان سال گذشته 12میلیارد ریال برای تامین غذا زائران اربعین حسینی اهداء کردند که امسال بخاطر اسکان زائران، نیاز به تامین 25 میلیارد ریال کمک های مردمی است.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد خاطرنشان کرد: مردم مومن و خیر استان یزد می توانند کمک های نقدی خود را برای پذیرائی از زائران اربعین حسینی به حساب 0104047070007 بانک ملی شعبه بازار یزد واریز کنند.
جعفر خرمی بابیان اینکه هرسال فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی در بین جوانان پر رنگ تر می شود ادامه داد: پیاده روی اربعین حسینی نماد اقتدار و وحدت شیعیان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار