رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: نخستین گروه گشت شبانه ویژه پایش آلودگی های محیط زیست برای تحقق اهداف زیست محیطی در شهرستان زاهدان راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۱۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹ 27 October 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان روز چهارشنبه در این مورد اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای تحقق اهداف زیست محیطی و در اجرای برنامه راهبردی، کنترل و پایش محیط زیست در حوزه محیط انسانی، اقدام به راه اندازی گشت های تخصصی ویژه با حضور کارشناسان و ماموران یگان حفاظت به منظور پیشگیری و جلوگیری از ایجاد هر گونه آلودگی و تخریب محیط زیست از جمله آب، هوا و خاک اقدام کرده است.
وی تصریح کرد: گشت شبانه پایش این اداره کل به منظور نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و تخریب و آلودگی زیست محیطی تشکیل شده تا از این طریق کار نظارت برعملکرد واحدهای تولیدی و صنعتی با جدیت بیشتری پیگیری شود.
رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر اساس رسالت و وظیفه قانونی خود و به استناد ماده 9 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست با واحدهای متخلف برخورد می کند.
پورمردان اظهار داشت: واحدهای متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند که در صورت عدم رفع آلایندگی در زمان تعیین شده از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار