فرماندار اردبیل با انتقاد از قطعی مکرر برق در مناطق مختلف شهر از مدیریت برق استان خواست تا هر چه سریعتر مشکل به وجود آمده را برطرف کنند.
کد خبر: ۳۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 27 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی در جلسه ستاد مدیریت بحران در اردبیل با انتقاد از قطعی مکرر برق در مناطق مختلف شهر اردبیل از مدیریت برق استان خواست تا هر چه سریعتر مشکل به وجود آمده را برطرف کنند.

وی اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد قطعی مکرر برق در برخی از مناطق بودیم در حالی که انتظار می‌رفت مسؤولان به موقع تمهیدات لازم و تدابیر کافی را به کار می‌گرفتند تا زمینه برای رفع مشکلات به وجود می‌آمد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه از 109 نقطه شهر اردبیل قطعی‌های مکرر برق گزارش شده و روند ترمیم این شرایط در شبانه‌روز گذشته کند بوده است، گفت: اگر جرثقیل یا بالابری نیاز است، ‌ما اعلام کردیم به سرعت آمادگی آن را داریم تا این تجهیزات را تأمین کنیم به طوری که 250 نفر نیروی سپاه و ارتش نیز به میدان آمدند تا در حرکت امدادرسانی و آسیب‌ نرسیدن به درختان همکاری‌های نزدیکی را انجام دهند.

زنجانی با بیان اینکه باید تا صبح فردا مشکل قطعی برق برطرف شده و نارسایی 4 هزار خانوار اردبیلی در این زمینه برطرف شود، افزود: به هیچ وجه توجیه مسؤولان در این مورد قابل قبول نیست چرا که حتی تحمل یک ساعت قطعی برق که امروزه تمامی امکانات و تجهیزات به آن وابسته است، اصلاً پذیرفتنی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما از دیشب به دنبال بارش سنگین برف با بازدید از مناطق مختلف، مشکل اصلی را در قطعی برق و همچنین شکسته شدن شاخه درختان و ضرورت سرعت‌ بخشیدن به رفت و روب و برف‌روبی معابر دیدیم که تا این لحظه بخش عظیمی از این مشکلات برطرف شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسؤولان امر هر چه سریعتر موانع و مشکلات پیش آمده برطرف شود و با توجه به افت دما در روزهای آینده باید مراقبت لازم از افت فشار گاز و برخی اتفاقات ناگوار احتمالی در این زمینه با تدبیری مناسب مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
لطف کنید این متن رو منتشر کنید و برای مسئولین محترم استانداری و فرمانداری و شهرداری و مدیریت برق و راهنمایی و دانندگی نیز ارسال نمایید:
با سلام، شهر اردبیل از مشکلات زیادی رنج میبره برای مثال میتوان گفت که اردبیل شبها شهر بسیار تاریکی است تمام خیابانها تاریک و چراغها بسیار کم و کم نور است خیابان ارتش جزو یکی از این خیابانهای بیشمار است که طرف دیگر خیابان اصلا دیده نمیشود و اگر در شب چیزی به زمین بیفته پیدا کردنش نیاز به چراغ قوه داره، مخصوصا زمانیکه مغازه ها هم میبندند نور علی نور میشود، باید پیاده رو هم مثل خیابان چراغ نصب بشه مثل خیابان باکری تا پمپ بنزین که واقعا زیباست. سطح شهر سطل زباله برای عابرین ندارد فقط سر کوچه ها سطلهای بزرگی که مختص زباله های منازل است که در تابستان از بس بو میدهند که نمیشه نزدیکشون شد ولی تا دلتون بخواد صندوق صدقه وجود داره به خدا به پایه همین صندوقها میشه سطل نصب کرد به خاطر همین مردم همه زباله ها رو به زمین میاندازند والله من خودو توی جیبم نگه میدارم تا برسم خونه و بیندازم سطل زباله!! پروژه پل قدس هم که نیمه کاره مانده و خدا میدونه تا کی خروجی و ورودی ایستگاه سرعین به چهارراه حافظ با بار ترافیکی بالا ((تنگ)) خواهد ماند یعنی مسئولان واقعاً نمیدانند این قیمت رو نمیتوانند تا شروع فصل سرما تمام کنند پس چرا شروع کردند؟؟ اول داخل رودخونه رو تمام کنند بعد قسمتهای دیگه رو شروع کنند، امیدوارم تا افق سال 1410 تمام شود که فکر نکنم. به نظر تعویض سالانه جداول و جوبها منافع مال زیادی برای بعضی ها دارد که به موقع انجام شده و تمام میشود. بسیاری از چراغهای اتوبان سرعین چند سالی است خاموشه، نمیدونم مسئولین واقعاً نمیبینن؟ این اتوبان ورودی شهر اردبیله مثلا، که ادعا داریم داره کلانشهر میشه؟ یا ورودی از جاده سرچم که واقعا آسفالتش داغون و تاریکه، شما رو به جدتون آبروی اردبیل رو بیش از این نبرید، اردبیل از خیلی خیلی از شهرها عقب مونده همه اش هم به خاطر مدیریت نامناسب مسئولینه واقعا لیاقت ما بیشتر از این حرفهاست.
پیاده رو خیابان ارتش تا میدان بسیج هم که پارکینگ و کارواش برای نمایشگاه دارهای اتومبیل شده، زن و بچه مردم و حتی خود آقایان نیز نمیتونن رد بشن از بس سد معبره و متلک های ناجور از اغلب افراد نا محترم نمایشگاههای اتومبیل شنیده میشه که واقعا شرم داره و به ناچار از خیابان عبور و مرور میکنن، بنده خودم دهها بار به 110 و 120 زنگ زدم و اعتراض کردم ولی هیچ توجهی نمیشه واقعاً در حالیکه باید هر اتومبیلی که در پیاده رو نگهداشته میشه 400000 ریال توسط راهنمایی و رانندگی جریمه بشه.
حوض داخل میدان شریعتی نیز یکی از معضلات هستش که جلبک میبنده در حالیکه با مقداری پودر کلر قابل حلله. تا جلبک نتونه رشد کنه و رسوب هم نبنده.
این اتوبوسهای اردبیل هم به نظر برای مناطق مرکز اردبیل خیلی بزرگن و تصادف ساز، میشه به جاشون از اتوبوسهای کوچک که کمی از مینی بوس بزرگترن استفاده کرد، در باکو هم به وفور دیده میشوند، در ضمن اکثر اتوبوسها هم وحشیانه و با سرعت بالا رانندگی میکنن، تاکسی ها هم مثل تله کابین میمونن که در مسیر حرکت فرقی نمیکنه در چه لاینی باشند توقف کرده و مسافر سوار و پیاده میکنن و واقعا باعٍث آزردگی خاطر بقیه راننده ها هستند
با تشکر
یکی از همشهریان اردبیلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار