مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از روند تکمیل و تجهیز سامانۀ كنترل پروازي كلام (RCAG)بازدید و اظهار رضایت کرد.
کد خبر: ۳۱۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 28 October 2016

گروه اعزامی ادارۀ کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به سرپرستی محمد امیرانی برای بازدید از روند تکمیل و تجهیز سامانۀ كنترل پروازي كلامي (RCAG)به منطقۀ چابهار وارد شد، این گروه پس از رسیدن به فرودگاه کنارک و بازدید از موقعیت پیشین این سامانه در این فرودگاه به موقعیت در نظر گرفته شده برای احداث فرودگاه جدید شهر چابهار رفتند.

فرودگاه جدید از نظر مکانی وسعت بسیار زیادی دارد و در فاصلۀ بسیار کمی تا منطقۀ آزاد تجاری چابهار قرار گرفته است.

گروه اعزامی از تهران سپس به سایت سامانۀ RCAG در چابهار رفتند و از روند تکمیل و تجهیز آن بازدید کردند . در جریان این بازدید باقری سنجری كارشناس مسئول تجهيزات RCAG شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، اطلاعات دقیقی را دربارۀ تجهیزات نصب شده در این سامانه ارائه داد و پس از آن امیرانی ضمن گفتگویی که با کارشناسان فنی اعزامی از تهران و کارشناسان عملیات هوانوردی فرودگاه زاهدان داشت از روند تکمیل این سامانه از آن ابراز رضایت کرد.

همچنین اعرابی مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در این بازدید توضیحات کامل فنی را دربارۀ سایت کنونی سامانه RCAG و فرودگاه جدید چابهار ارائه کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار