نماینده ولی فقیه در استان؛
نماينده ولي فقيه در استان از اعتماد بين مردم و پليس به عنوان سرمايه ارزشمند نيروي انتظامي ياد کرد و گفت: ناجا از عناصر متدين و مومني که هدف آنها جزء خدمت به مردم نيست،تشکيل شده است.
کد خبر: ۳۲۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 02 November 2016

 به گزارش تابناک ایلام؛ آيت الله "محمدنقي لطفي" در ديدار با فرمانده ناجا اظهار داشت : نيروي انتظامي جايگاه بسيار ارزشمند و مستحکم در نظام و برقراري امنيت در کشور دارد .

وي گفت: امنيت پايدار ، ثبات سياسي و احساس آرامش که قاطبه مردم دارند مرهون تلاش هاي مخلصانه نيروي انتظامي است.

امام جمعه ايلام خاطرنشان کرد: امنيتي که امروز در کشور وجود دارد امنيتي مثال زدني است که در هيچ جاي دنيا وجود ندارد.

وي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي امروز از عناصر متدين و مومني که هدف آنها جزء خدمت به مردم نيست،تشکيل شده است گفت: اين نيرو در دو بعد امنيت دروني و امنيت داخلي به خوبي درخشيده است .

آيت الله لطفي از نيروي انتظامي به عنوان مردمي ترين نهاد کشور ياد و تصريح کرد: اعتماد مردم سرمايه ارزشمندي براي ناجا است.

وي با اشاره به اينکه در آستانه اربعين حسيني همانند سنوات گذشته شاهد حضور ميليون ها زائر در مهران هستيم ، تصريح کرد: توقع مسئولان استان اين است که برنامه وسيع تر و امکانات بيشتري به مرز مهران اختصاص يابد.

وي با اشاره به 420کيلومتر مرز مشترک با کشور عراق در اين استان گفت:امروز با وجود گروهک هاي تکفيري در کشورهاي پيراموني ، بايستي تمام روزنه هايي که امکان ورود آن ها به کشور وجود دارد بسته شود.

امام جمعه ايلام با اشاره به اينکه حجم جمعيت امسال در مهران قابل پيش بيني نيست گفت:در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني(ع) جمعيت نسبت به سال هاي گذشته 3برابر شده است.

آيت الله لطفي گفت:زائران غير ايراني که بدون هيچ گونه مدرکي به مرز مهران مراجعه مي کنند مشکل ساز مي شوند که بايد براي رفع اين مشکل تدبيري انديشه شود.

وي با اشاره به اقدامات و خدمات ارزنده نيروي انتظامي در اربعين حسيني (ع)اظهار داشت:پليس اربعين، سال گذشته کارنامه درخشاني داشت./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار