قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی ساحل نشین تنها بندراقیانوسی ایران، چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان همزمان با مردم سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.
کد خبر: ۳۲۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 03 November 2016
مردم شیعه و سنی چابهار به ویژه دانش آموزان و دانشجویان این شهر بندری راهپیمایی خود را از سه راهی فردوسی تا میدان تاسوعای حسینی برگزار کردند.
امام جمعه چابهار در اجتماع راهپیمایان 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان یادآور دلاورمردی های قشرهای مختلف مردم ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در خنثی کردن توطئه های استکبارجهانی است.
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن در لانه جاسوسی به فکر طرحی جدید برای براندازی انقلاب بود که خداوند آنان را زود رسوا کرد.
وی بیان کرد: جوانان رشید ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی تیشه به ریشه آمریکا زدند و حماسه به یاد ماندنی خلق کردند.
وی ادامه داد: جوانان و مردم با بصیرت ایران اسلامی باید به موقع توطئه های دشمنان را بشناسند و در کمترین زمان در نطفه خفه کنند.
امام جمعه چابهار به عهد شکنی استکبار به ویژه آمریکا در برنامه هسته ای اشاره کرد و افزود: دشمن چند روز بعد از توافق هسته تحریم ها را آغاز کرد.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: عده ای بر این عقیده اند که آمریکا حلال مشکلات ایران است در صورتی که خود این کشور با مشکلات سیاسی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و نمی تواند مشکلات کشور دیگری مانند ایران را حل کند.
وی افزود: برنامه ها و نقشه های آمریکا در یمن، لبنان، عراق و سوریه رو به شکست بوده است و نباید عده ای از مسئولان به فکر رابطه و حل مشکلات از سوی آمریکا باشند.
وی ادامه داد: مسئولان باید به توانایی جوانان اتکا کنند و با یکپارچگی و وحدت امور را پیش ببرند.
وی گفت: ایران هم اینک به عنوان یک کشور کاملا توانمند و امن در منطقه الگو شده است.
به گزارش ایرنا اجرای سرود جمهوری اسلامی، آتش زدن پرچم و آدمک آمریکا و اسرائیل و خواندن قطعنامه سراسری از دیگر برنامه های 13 آبان در چابهار بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار