عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: برای حل مشکلات داخلی نباید امید به خارج از کشور بست، بلکه باید از ظرفیت‌های درون‌زای داخلی با استفاده از تجربیات جهانی در مسیر حل مشکلات‌مان گام برداریم.
کد خبر: ۳۲۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 03 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان بندرعباس اظهار کرد: مشکلات سیاسی و اقتصادی جامعه ما با یک عزم داخلی و با اتکای به ظرفیت‌های درونی قابل رفع است و نباید برای حل این مشکلات به خارج از کشور متکی بود.
 
وی با بیان این که بسیاری از کشورهای جهان از جمله آنهایی که مدعی قدرتمندی در اقتصاد جهان هستند با چالش‌های پیچیده اقتصادی دست و پچنجه نرم می‌کنند و قادر به برون‌رفت از مشکلات خودساخته‌شان نیستند، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات داخلی نباید امید به خارج از کشور بست، بلکه باید از ظرفیت‌های درون‌زای داخلی با استفاده از تجربیات جهانی در مسیر حل مشکلات‌مان گام برداریم.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در 13 آبان که به تعبیر امام راحل به عنوان انقلاب دوم نام‌گذاری شد، بساط لانه جاسوسی آمریکایی‌ها از ایران به کلی جمع شد و اسناد موجود در سفارت‌خانه آمریکا در ایران نشان داد که آمریکایی‌ها با امکانات پیچیده‌ای به دنبال جاسوسی مستمر از مراکز مختلف سیاسی و نظامی کشورمان هستند تا بتوانند توطئه‌های خود بر علیه ملت ایران را عملی کنند.
 
آشوری ادامه داد: آمریکایی‌ها در هر معادله‌ای به دنبال منافع استکباری خودشان هستند و تجربه انقلاب‌های دیگر جهان نیز نشان داد که اگر دانشجویان پیرو خط امام (ره) بساط جاسوسی آمریکایی‌ها را در سفارت‌خانه‌شان برنمی‌چیدند، استحاله انقلاب و آسیب‌های بعدی ناشی از توطئه‌آفرینی آنان در دل پایتخت کشورمان دور از انتظار نبود.
 
وی تأکید کرد: غربی‌ها در موضوعات مختلف منطقه بخصوص طی یک سده‌ اخیر کارنامه مطلوبی از خود به جای نگذاشته‌اند و همواره ردپای بدعهدی و تناقض در رفتارشان هویدا است به گونه‌ای که ملت‌های منطقه دیگر اعتمادی به رفتارهای آنان ندارند.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس به صحنه سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: اگر ایران در این معادلات وارد نمی‌شد و اگر خون پاک شهدای مدافع حرم نبود، اکنون تروریست‌ها در منطقه جولان می‌دادند و منطقه را عرصه تاخت و تاز اقدامات تروریستی خودشان کرده‌ بودند.
 
آشوری تصریح کرد: ملت ایران راه خود را در جهان امروز به خوبی شناخته است و بر مبنای اصول خود و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد و راه توسعه و اقتدار را با قدرت خواهد پیمود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار