رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
ایران در گذشته قدرت تصمیم گیری نداشت اما امروز تصمیم‌های مهم خاورمیانه بدون ایران گرفته نمی‌شود و کاری انجام نمی‌شود. ایجاد داعش، بهائیت، وهابیت و حمایت از آنها، برپایی جنگ و خونریزی‌ها همه از مفاسد بزرگ آمریکا است.
کد خبر: ۳۲۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 03 November 2016
به گزارش تابناک قم، سردار نقدی پیش از ظهر امروز در تجمع مراسم راهپیمایی13 آبان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم تاکید کرده است کسی که از طاغوت ترس دارد محبت اهل بیت(ع) شامل حالش نمی شود و دچار ذلت می شود.

 وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: قرآن کریم برای انسان ها الگو قرار داده است و مهم ترین بخش زندگی حضرت ابراهیم(ع) را مبارزه با طاغوت می داند، انسان آفریده شده است  تا مسیر تکامل را طی کرده و به سعادت و کمال دست پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام خمینی(ره) با قدرت به میدان آمد و به مقابله با طاغوت پرداخت، خداوند وعده داده است که اگر کسی با طاغوت مبارزه کند به پیروزی و رستگاری می رسد.

سردار نقدی عنوان کرد: سلاح های پیشرفته و امکانات در اختیار رژیم شاه بود و ملت ایران هیچ چیزی نداشت اما در نهایت با توکل به خدا ملت ایران به پیروزی رسید، ملت ایران اسلام و انقلاب را به جهانیان معرفی کرد و پرچم انقلاب در همه عالم برافراشته شده است.

وی گفت: امروز در آمریکای لاتین و اروپا و آمریکا، اسلام در حال پیشرفت است، اگر بررسی علمی انجام شود و آمریکای سال 57 با امروز مقایسه شود مشخص می شود که آمریکا نزول کرده و در زمینه های اقتصاد و سیاست و همه مولفه های قدرت سقوط کرده و این سقوط تداوم دارد.

وی افزود: کشور آمریکا 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هر روز این بدهی افزایش پیدا می کند، این کشور با چپاول و دزدی نفت کشورهای منطقه امور خود را می گذراند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: روزی که ملت ایران لانه جاسوسی آمریکا را بست از نظر نظامی هیچ چیزی نداشتیم، امروز ناو جنگی و زیر دریایی می سازیم و دارای قدرت نظامی بسیار بالایی هستیم.

وی گفت: افرادی که برای ورزش المپیک نیروهای مسلح شرکت کردند و مسابقه بین ایران و آمریکا برگزار شد همه سالن ایران را تشویق می کرد که این موضوع نشان دهنده عظمت کشورمان است.

سردار نقدی ابراز کرد: ایران در گذشته قدرت تصمیم گیری نداشت اما امروز تصمیم‌های مهم خاورمیانه بدون ایران گرفته نمی‌شود و کاری انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در قلب‌ها نفوذ کرده و این محبت در دل ملت‌های دنیا قرار گرفته و ایران توانسته در برابر زورگویی‌ها شجاعانه ایستادگی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ایجاد داعش، بهائیت، وهابیت و حمایت از آنها، برپایی جنگ و خونریزی‌ها همه از مفاسد بزرگ آمریکا است.

وی ادامه داد: اگر به پرونده‌های مفسدین اقتصادی و سیاسی ایران در دولت گذشته و حاضر نگاهی بیندازیم می‌بینیم این مفسدان طرفدار سازش و تعامل با غرب هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار